سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرگ ناگهانی مهاجم سابق آرسنال در جریان بازی فوتسال

فابیان کابایرو، مهاجم سابق آرسنال در سن ۴۶ سالگی و در جریان یک بازی دوستانه فوتسال درگذشت.

فابیان کابایرو که در پاراگوئه متولد شد و فوتبال را در این کشور آغاز کرد در سال ۱۹۹۸ و با درخواست مستقیم آرسن ونگر از سوی مدیران باشگاه آرسنال به خدمت گرفته شد و امیدوار بود که بتواند نامش را با درخشش در این تیم در بین باشگاه‌های اروپایی مطرح کند.

اما شرایط مطابق خواسته این بازیکن پیش نرفت و او تنها موفق شد سه بار با پیراهن آرسنال در تمامی رقابت‌ها به میدان برود. حضور بازیکنان بزرگی مانند نیکلاس آنلکا و دنیس برگکمپ باعث شد که او فرصتی برای درخشش در ترکیب توپچی‌ها نداشته باشد و به همین دلیل بار دیگر به پاراگوئه برگشت.

هرچند او پس از آن باز هم به فوتبال بریتانیا آمد، اما دیگر فرصت بازی در هیچ تیم سطح اولی را پیدا نکرد و در اسکاتلند در ترکیب تیم داندی به میدان رفت. او همچنین در کشور‌هایی مانند یونان، قبرس، کره جنوبی و گواتمالا هم به میدان رفته بود.

گفته شده است که کابایرو در جریان حضورش در یک بازی دوستانه با تنی چند از دوستانش در شهر محل تولدش دچار ایست قلبی شده و در سن ۴۶ سالگی از دنیا رفته است. فدراسیون فوتبال پاراگوئه هم با انتشار بیانیه‌ای این خبر را تایید کرد و به دوستان و خانواده او تسلیت گفت.

باشگاه آرسنال هم با انتشار تصاویری از این بازیکن در زمان حضورش در این تیم نوشت: «همه در باشگاه آرسنال عمیقا از شنیدن خبر درگذشت ناگهانی فابیان کابایرو، بازیکن سابق ما، ناراحت و متاثر شدند. همراه خانواده و دوستانش در این لحظات هستیم.»

منبع: پایگاه خبری ۲۰۲۰

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.