سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۲ برابری بودجه راه‌های استان همدان

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه راه‌های استان با هدف اصلاح و تسریع در تکمیل طرح‌های در دست اجرا ۲ برابر شده است.

 حمیدرضا حاجی بابایی روز شنبه در نشست شورای راهداری استان همدان بر تکمیل، بهسازی و آغاز طرح‌های مهم راه‌های ارتباطی استان تأکید کرد.

او گفت: امسال قدرتمندانه به دنبال به سرانجام رساندن چهار مسیر اصلی از جمله جاده امامزاده محسن، چشین و ابرو، گنجنامه و سد اکباتان هستیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راه سد اکباتان باید تبدیل به جاده گردشگری بین المللی شود گفت: یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال برای آغاز و تکمیل این مسیر اصلی پیش بینی شده است.

حاجی بابایی، بهسازی راه‌های همدان - غار علیصدر، ساخت تونل در گردنه اسدآباد و بهسازی راه گنجنامه - تویسرکان را از دیگر برنامه‌های راهداری عنوان کرد.

او درباره وضعیت راه آهن همدان نیز بیان کرد: برنامه این است که راه آهن سراسری به مرز‌های باشماق، خسروی و مهران برسد که تکمیل همه مسیر‌های در دست اقدام ۱۰ سال کار می‌برد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست‌هایی با حضور مدیرکل راهداری استان و فرماندار همدان برنامه ریزی‌های لازم برای مسیر‌های کلیدی استان انجام شد.

حاجی بابایی خواستار تسریع در اجرای طرح‌ها شد و گفت: طرح‌هایی که در این نشست جمع بندی و مصوب شد به زودی اجرایی شود و ما نیز به دنبال جذب اعتبار بیشتر در این زمینه هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان نیز به تشریح عملکرد این اداره کل در حوزه‌های مختلف و به ویژه راه‌های ارتباطی استان پرداخت.

مهرداد آهکی گفت: در حوزه راهداری، اقدامات گسترده‌ای برای ارتقای ایمنی و کیفیت جاده‌ها انجام شده است.

او گفت: برای ایمن سازی جاده‌های استان تمام توان و تلاش راهداری بکار گرفته و در این زمینه اقدامات مناسبی انجام شده است.

استان همدان دارای پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع راه است.

منبع ایرنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.