سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری اراذل و اوباش سابقه دار در تبریز

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری ۱۰ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار که با درگیری و قمه کشی در مناطقی از تبریز باعث رعب و وحشت شهروندان شده بودند خبر داد.

سردار محمدی اظهار کرد: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه و مقابله با اراذل و اوباش ماموران امنیت عمومی استان آذربایجان شرقی از حضور و فعالیت مجرمانه اراذل و اوباش در شهر تبریز که اقدام به درگیری، تیراندازی و شرارت کرده و موجب رعب و وحشت و رنجش خاطر شهروندان شده بودند مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی محل شرارت اراذل و اوباش شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی در یک عملیات موفق پلیسی ۱۰ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار که دارای چند فقره سابقه کیفری بودند دستگیر شدند و از آنان چهار قبضه سلاح کمری، سه قبضه سلاح شکاری ، ۱۰ قمه و سلاح سرد کشف و همچنین سه دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی ادامه داد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

سردار محمدی خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و پلیس به افراد هنجار شکن اجازه عرض اندام نخواهد داد و هرکس به هر طریقی بخواهد این مهم را خدشه دار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبرو خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.