سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حاجی‌دلیگانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ماهیت آمریکا بر اساس دروغ شکل گرفته است

نماینده مردم شاهین شهر گفت: آقای پزشکیان انسان درست و صادقی است، اما در به کار گیری واژه‌ها درباره آمریکا و اسرائیل باید دقت بیشتری کند.

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به مواضع رئیس جمهور کشورمان درباره آمریکا اظهار کرد : آقای پزشکیان انسان درست و صادقی است اما در به کار گیری واژه ها درباره آمریکا و اسرائیل باید دقت بیشتری کند تا اظهاراتش باعث سوء استفاده نشود چرا که کشورهای غربی خصوصا آمریکا به هیچ وجه در گفتار،کردار و اعمال خود صداقت ندارند و ماهیت مقامات آنان بر اساس دروغ و سیاسی کاری شکل گرفته است.

حاجی دلیگانی افزود: آقای پزشکیان خود انسان صادقی است و نباید تصور کند که مقامات کشورهای غربی نیز مانند او هستند. ما به عنوان نمایندگان مجلس پشتیبان رئیس‌جمهور کشورمان هستیم اما انتظار داریم که ایشان مواضع صحیحی نسبت به غرب داشته باشند.

نماینده مردم شاهین شهر متذکر شد: بنده آقای پزشکیان را به خوبی می‌شناسم و می‌دانم که ایشان موافق نابودی هرچه سریع‌تر رژیم صهیونیستی است ،البته بهتر است ایشان در سخنان خود به نحوی کلمات را بیان کنند که دشمنان سوء استفاده،برداشت  و روایت اشتباه نکنند. رئیس جمهور بر وفاق ملی تاکید دارند که این امر بسیار پسندیده است.

خبرنگار: فاطمه سیدی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.