سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

«ربوده شده» سر از شبکه یک درآورد

فیلم سینمایی «ربوده شده» با گویندگی ۲۶ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

«ربوده شده» در گونه درام و هیجانی محصول سوئد در سال ۲۰۲۴ قرار است از شبکه یک سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی علیرضا باشکندی و صدابردار آن حسین حسنی فر است. بابک اشکبوس، رضا الماسی، دانیال الیاسی، علی بیگ محمدی، جواد پزشکیان، ژرژ پطرسی، علی جلیلی باله، ارسلان جولایی، امیر حکیمی، مونا خجسته، حسین خدادادبیگی، شیرین روستایی، لادن سلطان پناه، زهرا سوهانی، ابوالفضل شاه بهرامی، داود شعبانی نصر، پریا شفیعیان، مرضیه صفی خانی، امیرمحمد صمصامی، امیربهرام کاویانپور، امیرصالح کسروی، مریم معینیان، علی همت مومیوند، آزیتا یاراحمدی، رزیتا یاراحمدی و علیرضا باشکندی صداپیشه‌های این اثر بوده اند.

این فیلم روایت تلاش یک زن جوان برای دفاع از میراث بومی خود است که در جهانی که بیگانه هراسی رو به افزایش است، تغییرات آب و هوایی، گله داری گوزن شمالی را تهدید می‌کند.

فیلمی ماجراجویی در دل طبیعتی بکر و زیبا که از تصویربرداری بی نظیر و چشم نوازی برخوردار است. کارگردانی و فیلمنامه آن مناسب و پیام فیلم نیز که حفظ محیط زیست است دارای ارزش است.

شبکه‌ی یک، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته است و پس از طی مراحل تایید و روند‌های ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله این عنوان برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

برچسب ها: رسانه ملی ، شبکه یک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.