سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نتانیاهو هیتلر زمانه است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از نتانیاهو به عنوان هیتلر زمانه یاد کرد و گفت: رژیم اسراییل در غزه نسل و نژاد کشی به راه انداخته است.

محسن رضایی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام پیش ازظهر شنبه در اجلاسیه رزمندگان و ایثارگران با بیان اینکه شهدا و ایثارگران نشان وتابلوی مهمی از مازندران را نشان می‌دهند، گفت: طبرستان پایتخت علویان بود و مردم این سرزمین پیشکسوت و پیشگام دفاع از ایران واسلام بودند.

او با بیان اینکه مردم ایران مسوولیت پذیر هستند و زندگی خود را با ایران و اسلامی پیوند زدند، دفاع مقدس را حادثه بزرگ برشمرد و افزود: ملت ایران اسلامی در این جنگ جهانی مقابل قدرت‌های مختلف ایستاده است.

رضایی با عنوان اینکه بیش از ۲۶ کشور در دفاع مقدس از صدام حمایت می‌کردند، از نتانیاهو به عنوان هیتلر زمان یاد کرد و گفت: مشابه حمایت از وی از صدام حمایت می‌شد.

او با بیان اینکه ایران اسلامی دارای گنج و شمشیر است، افزود: هر قدرتی دستش به این گنج و شمشیر برسد می‌تواند به کشور‌های مختلف حکومت کند و اگر خیرخواه باشد می‌تواند با ۵۰۰ میلیون جمعیت اطراف ارتباط و تعامل برقرار کند از این رو سرزمین ایران چهار راه تجارت دنیا و سرزمین پیروزی است.

ملت ایران تاریخ و تمدن ساز است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ملت ایران را تاریخ و تمدن ساز یاد کرد و گفت: آنان هم از ملت ایران می‌ترسند و هم دارای منافع هستند، از این رو قدرت‌های استعماری در طول تاریخ بر سر ایران دعوا داشتند.

او افزود: یک مردم قهرمان و آزادی بخش به نام حضرت امام راحل قیام کرد و مقابل دشمنان ایستاد، اما بعد از انقلاب، توطئه‌های مختلفی برای جدایی کشور به راه افتاد و مردم مقابل دشمن ایستادند.

رضایی گفت: در جنگ همه دنیا پشت سر صدام بود، اما ملت ایران ایستاد، زیرا نمی‌خواست به ۳۰۰ سال گذشته برگردد و نمی‌خواست گنج و شمشیر به دست دیگران بیفتد.

او با بیان اینکه امروز جنگ حق و باطل دیگری در غزه شروع شده است، افزود: هدف آنان این است که این جنگ به ایران برسد و باید جلوی سگ زنجیری آمریکا یعنی اسراییل را بگیرند.

رضایی با بیان اینکه شورای امنیت را در اختیار نتایاهو قرار دادند و برایش کف و سوت می‌زنند، گفت: آنها می‌خواهند جلوی این ایستادگی و استقلال را بگیرند و پایتخت این ایستادگی را بزنند.

او با عنوان اینکه جنگ حق و باطل دیگری در منطقه شروع شده است، افزود: در حادثه غزه فلسطینی‌ها آتش بس می‌خواستند، اما نپذیرفتند، زیرا اهداف دیگری از نسل کشی و نژاد کشی در سر دارند.

رضایی با عنوان اینکه پیشکسوتان انقلاب باید خود برای دفاع از مظلومان آماده کنند، گفت: ۴۵ هزار نفر از مردم مظلوم غزه شهید و شمار زیادی زخمی شدند و در هیچ جای تاریخ چنین وحشی گری را نمی‌بینیم. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.