سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشش دوچرخه‌سواران کرمانی در مرحله نخست لیگ برتر

در پی برگزاری مرحله نخست رقابت‌های لیگ برتر دوچرخه سواری کشور، رکابزنان مس کرمان در جایگاه نخست جوانان و دوم بزرگسالان قرار گرفتند.

مرحله نخست رقابت‌های لیگ برتر دوچرخه سواری کشور در بخش پیست و در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان با درخشش دوچرخه سواران تیم مس کرمان همراه بود.

تیم دوچرخه سواری جوانان و بزرگسالان مس کرمان متشکل از جوان و بومی این رشته ورزشی با کسب ۵۰ درصد از کل مدال‌های این مرحله از رقابت‌ها در رده سنی جوانان و در میان یازده تیم در جایگاه نخست و در رده سنی بزگسالان و در میان هشت تیم در رده دوم جدول قرار گرفتند.

در ماده تعقیبی انفرادی جوانان، عطا احدیان از تیم مس در جایگاه نخست قرار گرفت و در اسپرینت ۲۰۰ متر جوانان عطا احدیان دوم شد.

در اسپرینت ۲۰۰ متر بزرگسالان احسان خادمی از تیم مس کرمان بر سکوی نخست ایستاد و  در اسکرچ جوانان عطا احدیان از مس اول شد و در همین ماده در بزگسالان امیر حسین فهیم از مس کرمان دوم شد. 

در اومینیوم بزرگسالان حسین حسینی از تیم مس کرمان به مقام دوم دست یافت. در تعقیبی جوانان تیم مس کرمان اول شد. در اسپرینت تیمی و در بخش جوانان تیم مس کرمان مقام اول را از آن خود کرد و در بزرگسالان این تیم در جایگاه دوم قرار گرفت. در ماده تعقیبی انفرادی جوانان عطا احدیان از مس کرمان اول شد.

در تیم دوچرخه سواری مس کرمان همچنین محمد محی پور، ابولفضل کمالی، محمد درویش خانی، امیرعلی فرحبخش، آبتین جواهری، محمد حسن اسلامی، عدنان حسینی، محمد چایچی، حسین اسلامی در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان حضور داشتند.

رقابت‌های مرحله نخست لیگ برتر در پیست آزادی تهران برگزار شد و تاریخ برگزاری مرحله دوم این رقابت‌ها به زودی از سوی فدراسیون اعلام خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.