سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴۷ میلیارد ریال برای احداث پایگاه امداد و نجات در زنجان تخصیص یافت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: بیش از ۴۷ میلیارد ریال اعتبار از محل ماده ۱۷ قانون مدیریت بحران کشور برای ساخت پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در این استان تخصیص یافت.

حکمت الله‌ هاشمی با اشاره به تعامل و همکاری سازمان مدیریت بحران کشور، استاندار و مدیر کل مدیریت بحران است زنجان در خصوص پیگیری و تخصیص این اعتبار، گفت: این میزان اعتبار در سفر رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به استان بر اساس پیگیری‌های انجام شده توسط مدیریت بحران استان و هلال احمر برای ساخت پایگاه امداد و نجات جاده ای جهت ارتقای وضعیت امدادرسانی به آسیب دیدگان ناشی از حوادث احتمالی، تخصیص یافت.

وی با بیان اینکه این اعتبار از محل ماده ۱۷ قانون مدیریت بحران کشور به جمعیت هلال احمر استان زنجان تخصیص یافته است،‌ خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۱ پایگاه امداد و نجات جاده ای در سطح استان فعال است.

هاشمی اظهار داشت:در زمان حاضر مجوز ساخت پنج پایگاه امداد و نجات جاده ای در سطح استان دریافت شده و مجوز احداث پایگاه توانا نیز در دست اقدام است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در زمان حاضر هفت مرکز پاسخگویی اضطراری "ای آر سی" و یک پایگاه کنترل و هماهنگی عملیات "ای او سی" در استان فعال است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.