سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۲۷۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش‌آموزان بی بضاعت زرندی

به همت بنیاد علوی، ۲ هزار ۷۰۰ بسته لوازم التحریر به ارزش ۲۰ میلیارد ریال بین دانش‌آموزان بی بضاعت شهرستان زرند توزیع شد.

اسدالله زارعی مجری بنیاد علوی در شمال استان کرمان از توزیع ۲ هزار ۷۰۰ بسته لوازم‌التحریر به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در قالب پویش «مهر علوی» بین دانش‌آموزان بی بضاعت شهرستان زرند خبر داد.

وی گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، بنیاد علوی به عنوان بازوی محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان با همکاری خیریه‌ها و گروه‌های جهادی، بسیج دانشجویی و... پویش «مهر علوی» را با هدف تامین نوشت‌افزار باکیفیت، استاندارد و ایرانی آغاز کرد.

زارعی افزود: در این زمینه، ۲ هزار ۷۰۰ بسته لوازم‌التحریر اهدایی بنیاد علوی بین دانش‌آموزان بی بضاعت مناطق هدف بنیاد در نقاط مختلف روستایی شهرستان زرند با هدف کمک به توانمندسازی دانش‌آموزان توزیع شد.

سید رضا حسینی نژاد فرماندار زرند هم در حاشیه انجام این کار با قدر دانی از دست اندرکاران خیریه‌ها و بنیاد علوی در توجه به دانش آموزان نیازمند شهرستان زرند گفت: یک اتفاق خوبی امروز در بحث تامین و توزیع بسته‌های لوازم التحریر از سمت مجموعه بنیاد علوی در استان انجام شده است که در شهرستان زرند هم با مشارکت بسیج دانشجویی، مجموعه خیریه‌ها، گروه‌های دانشجویی و گروه جهادی شاهد انجام آن بودیم.

وی افزود: اهدای ۲ هزار ۷۰۰ بسته نشان دهنده مشارکت بسیار خوب است که این کار با بعضی استان ها برابری می کند و این جای قدردانی دارد.

حسینی نژاد تصریح کرد: خوشبختانه امسال مجموعه بنیاد علوی با این پویش مهر علوی، مهر خوبی را در سطح شهرستان زرند شروع کرده است.
 
در این مراسم سرهنگ کارگر فرمانده سپاه شهرستان زرند، قاسمی مسئول بسیج دانشجویی و جمعی از مسئولان و فرماندهان سپاه این شهرستان حضور داشتند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.