سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو شورای اسلامی شهر مقدس قم عنوان کرد؛

تبدیل بوستان‌های شهر قم به مزار شهدای گمنام

عضو شورای اسلامی شهر مقدس قم با تأکید بر تکریم شهدا و جانبازان گفت: امروز ۷ بوستان در شهر قم به مزار شهدایی تبدیل شده که از نام خود نیز گذشته‌اند.

 سید مجتبی سبحانی ثابت امروز در گفتگو با خبرنگاران ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و لزوم توجه به فرهنگ ایثار و شهادت اظهار کرد: تکریم شهدا و جانبازان باید در صدر برنامه‌های تمام نهاد‌های فرهنگی کشور باشد.

وی توطئه دشمنان مبنی بر کم‌رنگ کردن فرهنگ ایثار و شهادت را یادآور شد و افزود: لازمه پیروزی بر دشمن تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان است تا همانند دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس دشمن با همه امکانات نظامی خود بازهم نتواند بر کشور تسلط پیدا کند.

عضو شورای اسلامی شهر قم تأکید کرد: فرهنگ امروز جهان به سمت فردگرایی و تأمین خواسته‌های مادی و فردی است درحالی‌که فرهنگ اسلامی وایرانی ما بر توجه به جمع و تأمین منافع عمومی تأکید داشته و تحقق این نگاه تنها در سایه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی توجه مدیریت شهری به تبدیل بوستان‌های شهر به مزار شهدای گمنام را قابل‌تقدیر خواند و بیان کرد: امروز ۷ بوستان شهر قم آرامگاه مردانی است که حتی از نام خود نیز گذشته‌اند و این الگویی مهمی برای جوانان خواهد بود.

سبحانی در پایان تأکید کرد: این‌که مقام معظم رهبری بر معرفی شهدا برای جوانان تأکیددارند برای این است که بدون احساس همدلی، وحدت، ایثار و ازخودگذشتگی جامعه نمی‌تواند در مقابل این حجم از طمعِ دشمن برای تصاحب منابع کشور مقاومت کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.