سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در زمان بارندگی با احتیاط بیشتری رانندگی کنید

رئیس پلیس راه استان قزوین از بارش باران در اکثر جاده‌های استان خبر داد و از رانندگان خواست با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: با توجه به بارش باران در نقاط مختلف استان، رانندگان با احتیاط کامل رانندگی کنند و در جاده‌ها به خصوص در گردنه‌ها و ارتفاعات باید دو مولفه " سرعت مطمئنه" و " فاصله طولی مناسب" را مورد توجه قرار دهند.

وی اضافه کرد: لغزندگی و مه جاده‌ها یکی از عوامل مهم حوادث رانندگی است و رانندگان برای پیشگیری از حوادث ناگوار، ضمن حرکت با سرعت مطمئنه از توقف و شتاب ناگهانی بپرهیزند.

رئیس پلیس راه استان قزوین با توصیه به هموطنان مبنی بر اینکه حتی الامکان از سفر‌های غیر ضروری خودداری کنند گفت: تیغه‌های برف پاک کن را تمیز و سالم نگه دارید، قبل از حرکت حتما مخزن شیشه شوی خودرو را پر کنید و از سالم بودن آن مطمئن شوید.

سرهنگ ذاکری منش گفت: همچنین لازم است رانندگان همواره از سالم بودن سیستم بخاری خودرو در این فصل مطمئن شوند و قبل از حرکت برای بازدید از خودرو خود اقدام کنند.

سرهنگ ذاکری منش بیان کرد: مأموران پلیس راه با آمادگی کامل برای پیشگیری از حوادث احتمالی و روان سازی در جاده‌های استان مستقر هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.