سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دریافت وام و اوراق در تأمین منابع مالی، اولویت شهرداری باشد

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر همدان گفت:دریافت وام و اوراق در تأمین منابع مالی، اولویت شهرداری باشد.

اکبر کاوسی‌امید با بیان اینکه دریافت وام و اوراق در تأمین منابع مالی اولویت شهرداری باشد، بیان کرد: از ابتدای این دوره تأکید بر تأمین مالی از منابعی به جز فروش املاک و دریافت عوارض بوده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر همدان با اشاره به اینکه محل تأمین مالی شهرداری در ادوار گذشته از فروش املاک و دریافت عوارض بوده است، ابراز کرد: از ابتدای این دوره تأکید بر تأمین مالی از منابع دیگری به جز فروش املاک و دریافت عوارض بود.

وی با تأکید بر اینکه شهرداری سال گذشته در دریافت اوراق خوب عمل کرد، گفت: شهرداری در این مدت در دریافت وام عملکرد قابل قبولی نداشته و تأمین مالی از این مورد ناچیز بوده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر همدان با یادآوری اینکه دریافت وام و اوراق در تأمین منابع مالی اولویت شهرداری باشد، بیان کرد: شهرداری باید دریافت وام و اوراق را به طور جدی پیگیری کرده و به سرانجام برساند.

کاوسی‌امید به دیدار تعدادی از اعضای شورای شهر با مدیرعامل بانک کشاورزی اشاره کرد و افزود: این دیدار به منظور رایزنی برای دریافت وام و بخشی از تأمین مالی شهرداری انجام شد.

وی با اشاره به وعده مساعد مدیرعامل بانک کشاورزی در اختصاص وام به شهرداری، تصریح کرد: شهرداری باید از این فرصت‌ها و ظرفیت‌ها به منظور انسجام‌بخشی به منابع مالی خود استفاده کند.

برچسب ها: شهرداری ، وام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.