سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نجاتگران هلال احمر اصفهان به ٢٢ حادثه دیده امدادرسانی کردند

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان گفت:٢٢ حادثه دیده در ۴۸ ساعت اخیر توسط نجاتگران و امدادگران امداد رسانی شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان گفت:واژگونی تیبا۲ در کیلومتر ۳۳ جاده نایین - اصفهان امدادرسانی به یک حادثه دیده آن را در پی داشت.

بمانعلی یوسفی افزود: واژگونی ظهر جمعه پراید در کیلومتر ۷۰ محور خور به چوپانان چهار حادثه دیده داشت که توسط عوامل پایگاه شهدای امدادگر سه راهی خور - جندق امدادرسانی شدند.

وی گفت:سانحه مشابه در محور داران به بویین میاندشت نیز ٢ حادثه دیده داشت و مصدومان توسط نجاتگران پایگاه ازونبلاغ فریدونشهر به مرکز درمانی انتقال یافتند.

یوسفی ادامه داد: باز هم واژگونی پراید این بار صبح پنجشنبه در کیلومتر سه جاده کوهپایه - هرند سه حادثه دیده شامل یک فوتی و ٢ مصدوم داشت.

او خاطرنشان کرد: همچنین برخورد پراید با گارد ریل، بعدازظهر پنجشنبه در کیلومتر ۵۰ آزاد راه کاشان-قم که سه حادثه دیده داشت توسط عوامل هلال احمر امدادرسانی شد.

معاون امداد و نجات جمع از هلال احمر اصفهان گفت: در حادثه بعد از ظهر پنجشنبه برخورد خاور فوتون با سواری ریو در کیلومتر ۶۴ آزاد راه قم-کاشان (روبروی شهر مشکات) هم ٢ نفر آسیب دیدند که توسط یک تیم عملیاتی ما امدادرسانی شدند.

یوسفی اظهار کرد: واژگونی ساینا در ظهر همان روز در جاده شهرضا به اسفرجان، سه حادثه دیده داشت که در پی آن تیم‌های عملیاتی هلال احمر از پایگاه امداد و نجات امین آباد به محل اعزام کردیم.

او گفت: تکرار این نوع سانحه را صبح همان روز برای پژو ۲۰۶ در کیلومتر ۱۵ جاده شهرضا به اصفهان (بعد از زیر گذر روستای شاهزاده علی اکبر) شاهد بودیم و که عوامل هلال احمر به چهار حادثه دیده آن امدادرسانی کردند.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.