سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طالبان:

متعهد به حل مشکلات شهروندان هستیم

رییس عمومی دفتر مقام عالی ریاست الوزراء طالبان با شماری از علما و بزرگان قومی ولسوالی خاکجبار کابل دیدار و گفتگو کرد.

رییس عمومی دفتر مقام عالی ریاست الوزرا در دیدار با شماری از علما و بزرگان قومی ولسوالی خاکجبار کابل گفت حکومت سرپرست متعهد به حل مشکلات شهروندان کشور است.

در این دیدار، مولوی عبدالهادی، غلام دستگیر و شفیع الله به نمایندگی از این علما و بزرگان قومی از تحکیم نظام اسلامی و تامین امنیت در سراسر کشور ابراز خرسندی کردند.

آنان گفتند که باشندگان ولسوالی خاکجبار در بخش‌های مختلف با مشکلات زیادی مواجه هستند.

این بزرگان قومی و علما هم‌چنان خواست‌ها و مشکلات مردم ولسوالی خاکجبار را در زمینۀ شفاخانه‌های معیاری، سرک‌ها، اعمار بندها، تطبیق پروژه‌های انکشافی، تعلیم و تربیه، زراعت و برق به گونۀ کتبی با رییس عمومی دفتر مقام ریاست الوزرا به اشتراک گذاشتند و خواستار توجه ویژۀ مسئولان در این عرصه‌ها شدند. 

ملا عبدالواسع، رییس عمومی دفتر مقام عالی ریاست الوزرای طالبان نیز در این دیدار، از آنان ضمن تشکر برای شریک ساختن مشوره‌ها و پیشنهادات‌ شان، از قربانی‌ها و خدمات باشند‌گان ولسوالی خاکجبار قدردانی کرد، گفت که دروازه‌ ادارات مسئولان به روی شهروندان باز است که در هر زمان می‌توانند مشکلات و پیشنهادات خود را با اطمینان کامل با مسوولان به اشتراک بگذارند.

رییس عمومی دفتر مقام عالی ریاست الوزرا هم‌چنان به علما و بزرگان قومی ولسوالی خاکجبار اطمینان داد که مشکلات آنان را به منظور حل با ادارات مربوطه به اشتراک می‌گذارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.