سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

کشور‌های اسلامی باید برای مقابله با صهیونیست‌ها ورود کنند

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت:این جنگ شعار نیست و جنگ عملیات است و باید به صورت عملیاتی از طرف کشور‌های اسلامی اقداماتی را علیه صهیونیست‌ها مشاهده کنیم.

حبیب الله بوربور دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی درگفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان در ارتباط با شرایط جنگی منطقه و جنایات صهیونیست‌ها در لبنان و غزه و پاسخ قطعی ایران به این جنایات اظهار کرد: در این وضعیت ما اعتقاد داریم که باید از مظلوم دفاع کنیم. اما در این شرایط که غزه  و لبنان این گونه مورد هجمه قرار گرفته اند معتقدیم که کشور‌های اسلامی باید بیایند و ورود کنند و برای حل این موضوع شاهد همکاری‌های مشترک میان همه کشور‌های اسلامی باشیم.

وی افزود:مردم مظلوم غزه در سخت ترین شرایط هستند و با مشکلات فراوانی مواجه هستند و حتی غذا و نان در آن منطقه به سختی پیدا می شود.

وی ادامه داد:کشور‌های اسلامی که علاقه‌مند هستند مقاومت و ایستادگی خود را حفظ کند باید کمک های خود را جدی تر انجام دهند. این جنگ شعار نیست و جنگ عملیات است و باید به صورت عملیاتی هم از طرف کشور‌های اسلامی اتفاقی را مشاهده کنیم. باید به عنوان  دفاع از مظلوم تمامی کشور‌های اسلامی وارد میدان شوند.

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی درباره موضع گیری‌های دولت جدید دربار غزه و اقدامات آن‌ها در این چند ماه اخیر اظهار کرد: اعلام مواضع یک بحث است و کمک کردن واقعی بحثی دیگر است. این که گفته می شود، عنوان شده اسلحه مان را کنار می گذاریم اگر آن‌ها هم همین کار را کنند اشتباهی عجیب است. اسرائیل یک حکومت جعلی است و ورزشکاران ما در مسابقات ورزشی زمانی که ورزشکارا ن این رژیم جعلی را می‌بینند، همه  تلاش‌های خود را فدا می کنند و با آن‌ها رو در رو نمی شوند.

وی افزود: اما برخی از مسئولین صحبت‌هایی از همکاری با چنین کشور‌هایی می‌زنند و به نظر می‌رسد رئیس جمهور باید از این به بعد از مشاورین پخته تری استفاده کند و از افرادی که مواضع غربی پسندانه آن‌ها همیشه مشخص بوده هم استفاده نکند و امیدواریم در آینده شرایط بهتری را مشاهده کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.