سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۴۶۰ درصدی اعتبارات آتش‌نشانی در سه سال اخیر

شهردار تهران گفت: اعتبارات مرتبط با حوزه توسعه در سازمان آتش‌نشانی تهران طی سه سال اخیر ۴۶۰ درصد افزایش یافته است.

آیین بزرگداشت روز آتش‌نشان با حضور محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، علیرضا زاکانی شهردار تهران، جمعی از نمایندگان مجلس و خانواده بزرگ آتش نشانی کلانشهر تهران در مجموعه ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد.

در ابتدای این آیین زاکانی با تجلیل از مقام آتش‌نشانان گفت: آتش‌نشانان در اوج ایثار خدمت و فداکاری هستند و ما نیز نسبت به آنان وظایفی بر عهده داریم که مبتنی بر این وظایف طی سه سال گذشته تلاش کردیم دغدغه‌های شغلی و معیشتی آتش‌نشانان را مرتفع کنیم.

زاکانی ادامه داد: اعتبارات مرتبط با حوزه توسعه در سازمان آتش نشانی تهران طی این مدت ۴۶۰ درصد افزایش یافته و اعتبارات هزینه‌ای نیز ۴۸۰ درصد نسبت به سال ۱۴۰۰ زیاد شده است، اما با این وجود فاصله معناداری تا نقطه مطلوب داریم. 

شهردار تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حل مشکلات آتش‌نشانان طی سه سال گذشته گفت: تلاش کردیم شرایط را برای آتش‌نشانان به گونه‌ای فراهم کنیم که این قشر زحمتکش و فداکار با کمترین ریسک بتواند خدمات خود را به مردم ارائه دهد بر همین مبنا در گام نخست مسئله تامین مسکن آتش‌نشانان را حل کردیم.

زاکانی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: دکتر قالیباف به عنوان کسی که ۱۲ سال شهردار تهران بود و در این مدت مسئولیت نیز خدمات بسیاری به شهروندان ارائه داد، بیش از هر فرد دیگر به خدمات و نیاز‌های آتش‌نشانان آشنایی دارد و در حل مشکلات سازمان آتش نشانی در جایگاه رئیس قوه مقننه می‌توانند اثرگذار باشند.

وی در پایان تاکید کرد: امیدوارم با همراهی دکتر قالیباف بتوانیم برخی از مسائل و مشکلاتی که در سازمان آتش نشانی تهران با آن روبه رو هستیم حل کنیم مشکلاتی مانند ترخیص تجهیزات آتش نشانی از گمرک.

برچسب ها: آتش نشانان ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.