سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشت زودهنگام نتانیاهو از نیویورک به تل آویو پس از بمباران شدید بیروت

دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی تائید کرد که او پس از شدیدترین حمله این رژیم به بیروت، قصد دارد زودتر از موعد به اراضی اشغالی بازگردد.

دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که او در پی حملات خشونت‌آمیز و بی‌سابقه رژیم که حومه جنوبی پایتخت لبنان را هدف قرار داد، تصمیم گرفته است تاریخ بازگشت خود را از نیویورک به تل‌آویو را تغییر دهد و فردا به اراضی اشغالی بازمی‌گرد.

براساس گزارش القدس العربی، در بیانیه‌ای که دفتر نتانیاهو منتشر کرد، آمده است که نخست وزیر رژیم صهیونیستی تصمیم گرفت زودتر از موعد به تل‌آویو بازگردد  و هواپیمایش امشب (جمعه) از آمریکا بلند می‌شود. نتانیاهو طبق برنامه‌ای که برای او ریخته شده بود قرار بود عصر شنبه به تل آویو بازگردد.

شامگاه جمعه، جنگنده‌های رژیم تروریستی حملات خشونت‌آمیز و بی‌سابقه‌ای به حومه جنوبی بیروت انجام دادند. ارتش اسرائیل تائید کرد که هواپیما‌های جنگی این رژیم روز جمعه چندین ساختمان مسکونی و غیرنظامی در مناطق پر تراکم در حومه جنوبی بیروت را هدف قرار دادند.

روزنامه یدیعوت آحارونوت اعلام کرد که حمله امروز (جمعه) در حومه جنوبی این کشور قوی‌ترین حمله اسرائیل به بیروت از زمان آغاز جنگ اکتبر گذشته بوده است.

مترجم: مینا عظیمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.