سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یادواره شهدای جامعه اطلاعاتی استان ایلام با حضور وزیر اطلاعات برگزار شد

یادواره ۷۰ شهید جامعه اطلاعاتی استان ایلام باحضور حجت الاسلام والمسلمین خطیب وزیر اطلاعات، مسئولان کشوری و استان و جمعی از خانواده‌های معزز شهدا برگزار شد.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با اشاره اینکه استان ایلام بیش از سه هزار شهید را تقدیم آرمان‌های مقدس نظام اسلامی کرده است، اظهار کرد: استان ایلام قدمگاه بیش از ۶ هزار شهید دوران هشت سال دفاع مقدس است که خون پاک خود را برای دفاع از مرز‌های اعتقادی و سرزمینی ایران اسلامی فدا کردند و امروز روح آنها بر این محفل و رفتار و اعمال همه ما نظاره گر هستند.

سید مجید میراحمدی با اشاره به اینکه شهدا زنده اند، افزود: شهدای گمنام و شهدای هشت سال دفاع مقدس آیات روشنی از حقیقت و راه روشن آنان، نظام و انقلاب اسلامی هستند، افزود: گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و ارزش‌های آنان و دفاع مقدس، در واقع پاسداشت راه و مسیر روشن شهداست که خون خود را در آن راه نثار نظام و انقلاب اسلامی کردند و امروز وظیفه همه ما ادامه و قدم گذاشتن در مسیر این شهدای عزیز است.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی موضوع نگاه تبیینی را به دفاع مقدس مطرح کردند، ابراز کرد: در این نگاه باید به چرایی دفاع مقدس، تهاجم دشمن به نظام نوپای انقلاب اسلامی و دستاورد‌های دفاع مقدس داشته باشیم و در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تلاش کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.