سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سومین برد تیم والیبال سپاهان در گلپایگان

سومین برد پیاپی تیم والیبال سپاهان در گلپایگان رقم خورد.

تیم فولاد مبارکه سپاهان در چهارچوب هفته سوم لیگ دسته اول والیبال مردان کشور، عصر جمعه از ساعت ۱۶ در سالن کارگران گلپایگان به مصاف میزبان خود «پدیده صنعت اوج گلپایگان» رفت و موفق شد با نتیجه سه بر یک سومین بازی خود در این دوره از رقابت‌ها را با بُرد پشت سر بگذارد.

شاگردان بالسا، سرمربی تیم والیبال سپاهان، در این دیدار در شرایطی مقابل پدیده صنعت اوج گلپایگان صف‌آرایی کردند که در هفته نخست تیم ملی نوجوانان را شکست داده بودند و در هفته دوم نیز مقابل مس شهر بابک، یکی از مدعیان این دوره از رقابت‌ها به برتری رسیده بودند.

بازیکنان جوان تیم «پدیده صنعت اوج گلپایگان» که هفته پیش با نتیجه سه بر یک مقابل «گلفام آمل» شکست خورده بود سعی در شروع طوفانی این بازی خانگی داشتند ولی شاگردان بالسا توانستند پس از لحظاتی نبض بازی را در اختیار بگیرند و در نهایت دست اول با نتیجه ۲۸ بر ۲۶ به سود تیم اصفهانی به پایان رسید.

در دست دوم، سپاهانی‌ها برتری خود را بویژه در زیر تور به میزبان گلپایگانی خود دیکته کردند و با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ موفق شدند از نظر ست‌شماری، ۲ بر صفر از «پدیده صنعت اوج گلپایگان» پیشی بگیرند، اما در دست سوم این بازیکنان جوان پدیده صنعت اوج گلپایگان بودند که با سرویس‌های قدرتی و دفاع خوب روی تور، فولاد مبارکه سپاهان را ۲۵ بر ۲۲ شکست دهند.

دست چهارم، شاگردان بالسا بازی دست سوم خود را جبران کردند و با شکست ۲۵ بر ۲۱ برنده این دیدار با نتیجه سه بر یک شدند تا بعنوان یکی از تیم‌های مدعی برای سایر تیم‌ها خط و نشان بکشند.

سی‌وسومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک مردان کشور از ۲۳ شهریور با حضور ۲۰ تیم آغاز شده است و در گروه دوم، مرحله مقدماتی این رقابت‌ها، ۲ تیم فولاد مبارکه سپاهان و پدیده صنعت گلپایگان از استان اصفهان حضور دارند.

مسابقات دور مقدماتی به صورت رفت و برگشت انجام می‌شود و در پایان مرحله مقدماتی از هر گروه چهار تیم برتر به مرحله پلی‌آف (حذفی) صعود می‌کنند و در آن مرحله که به صورت ۲ برد از سه مسابقه برگزار خواهد شد، قهرمان و نایب قهرمان سهمیه حضور در لیگ برتر والیبال سال ۱۴۰۴ را بدست خواهند آورد.

در این رقابت‌ها همانند سایر مسابقات والیبال، تعداد برد اولویت بر امتیاز دارد و تیم‌ها در جدول مسابقات ابتدا بر اساس تعداد پیروزی، امتیاز، معدل ست و معدل پوئن‌های کسب شده، رتبه‌بندی می‌شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.