سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار فرمانده فراجا با رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

فرمانده کل انتظامی کشور امروز با حضور در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با آیت الله حسینی بوشهری دیدار کرد.

 آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور ضمن تبریک روز قم گفت: خاک قم مقدس است و مایه برکت برای تمام مردم ایران است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با قدردانی از تلاش‌های خستگی ناپذیر و دلسوزانه نیروی انتظامی برای مردم، از توجه برخی از مسئولین به مباحث فرعی و حاشیه‌ای به جای تلاش برای پیاده سازی احکام دین و ارزش‌های اسلامی انتقاد کرد و گفت: تمام هم و غم ما باید پیاده کردن مسائل دینی در جامعه باشد، اما گاهی اوقات درگیر برخی مسائل حاشیه‌ای می‌شویم و اصل را فراموش می‌کنیم.

وی همچنین گفت: در این شرایط امنیت را مدیون نیروی انتظامی هستیم و الان در مرز‌ها هم شهید می‌دهیم که این نشانه اهتمام، قدرت و اقتدار نیروی انتظامی در دفاع از مرز‌ها و تمامیت ارضی ایران است. آیت الله حسینی بوشهری افزود: فراز و فرود‌ها همیشه بوده، اما نیروی انتظامی باید گونه‌ای رفتار کند که دل‌هایی که همراه نیستند هم با آگاهی بخشی و تبیین با آنها همراه شوند.

آیت الله حسینی بوشهری با تشکر از عملکرد نیروی انتظامی در اربعین گفت: در ایران و عراق باید آسیب‌ها شود تا شاهد هیچ مشکل و کاستی در این حرکت عظیم نباشیم.

سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، ضمن ارائه گزارشی از چالش‌های فراجا در مقابله با بی بند و باری‌ها، خواستار مطالبه گری بیشتر حوزه علمیه در این حوزه شد.

وی همچنین گزارش مختصری از اقدامات فراجا در مراسم اربعین حسینی ارائه کرد و گفت: الحمد لله امسال از جهت خدمات رسانی هیچ مشکلی پیش نیامد.

فرمانده انتظامی کشور با اشاره به تدوین منشور دیپلماسی انتظامی به منظور تسهیل در مراودات امنیتی با دیگر کشورها، ابزار داشت: امسال خدمت به زائرین را در قالب یک قرارداد برای حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام انجام دادیم و سعی کردیم بیشترین توان خود را برای جلب رضایت حضرت انجام دهیم.

وی همچنین از خدمات دولت سیزدهم در انجام کار‌های اساسی و زیرساختی تشکر و قدردانی کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.