سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه آبادان:

رییس جمهور در سازمان ملل به خوبی از مردم غزه و لبنان دفاع کرد

امام جمعه آبادان گفت: رییس جمهور در سازمان ملل از مظلومان غزه، فلسطین و لبنان به خوبی دفاع و ماهیت رژیم صهیونسیتی برای جهانیان بیان کرد.

حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه‌های نمازجمعه آبادان در مصلای این شهر اظهار کرد:در جریان سفر رییس جمهور به سازمان ملل وقایع منطقه و کشتار رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان به درستی بیان شد و امروز همه دنیا به ماهیت این رژیم کودک کش آشنا هستند.

وی افزود: به شهادت رساندن مردم بی دفاع در غزه و لبنان بیانگر خوی وحشی گیری و شکست صهیونیست‌ها و حامیان آنها است، زیرا آنها جرات رویارویی مستقیم با نیرو‌های مقاومت را ندارند.

حجت‌الاسلام غبیشاوی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه آبادان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت:رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس با دشمن بعثی جنگیدند و جان دادند و نگذاشند پرچم دشمن در خاک کشور برافراشته شود.

وی دوم مهر سالروز بمباران اداره آموزش و پرورش شهرستان آبادان را گرامیداشت و گفت: شکست حصر آبادان با فرمان امام خمینی (ره) نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس است.

امام جمعه آبادان گفت:مردم آبادان در کنار نیرو‌های نظامی در شهر ماندن تا محاصره شکسته شد و اینک رشادت‌های رزمندگان و مقاومان شهر نباید فراموش شود.

حجت‌الاسلام غبیشاوی افزود: مسیر جاده قفاس محل عبور کاروان‌های راهیان نور است و بار ترافیک بالایی را تحمل می‌کند؛ بنابراین نیاز است سطح ایمنی آن افزایش یابد تا شاهد حوادث تلخ در این مسیر نباشیم.

نمازگزاران آبادان همچنین جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان و فلسطین را محکوم کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.