سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادعای مقام صهیونیست: آماده حمله زمینی به لبنان می‌شویم

یک رسانه صهیونیستی به نقل از مقام امنیتی در این رژیم ادعا کرد که ارتش اشغالگر درحال آماده شدن برای حمله زمینی به لبنان است.

روزنامه تایمز رژیم صهیونیستی به نقل از یک مقام امنیتی این رژیم مدعی شد: هر گونه عملیات زمینی علیه حزب الله لبنان در کوتاه‌ترین زمان انجام خواهد شد و ما روزانه برای آن آماده می‌شویم.

براساس گزارش النشره، در همین حال، آکسیوس به نقل از یک مقام آمریکایی اعلام کرد: ما در عملیات کنونی اسرائیل علیه حزب‌الله پشتیبانی عملیاتی نکردیم اما تبادل اطلاعات با اسرائیل قطع نشده است.

در همین راستا سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: ما به کارگیری دو تیپ ذخیره برای انجام ماموریت‌های عملیاتی در جبهه شمالی را تکمیل کردیم.

با تداوم تجاوزات هوایی گسترده اسرائیل علیه لبنان و پرتاب موشک‌های حزب الله و گسترش حملات علیه رژیم، کاخ سفید دیروز اعلام کرد که مقامات آمریکایی و اسرائیلی در حال مذاکره درباره لبنان در نیویورک هستند. کاخ سفید در خصوص جنگ اسرائیل علیه لبنان گفت: ما معتقد نیستیم که جنگ همه جانبه راه حل است. درخواست آتش‌بس در لبنان با هماهنگی اسرائیل انجام شد.

با تهدید اسرائیل مبنی بر گسترش تجاوز به عملیات زمینی در لبنان، حزب الله قبلاً تأیید کرده بود که در صورت تحمیل جنگ همه جانبه آمادگی کامل دارد.

این درحالی است که پس از آنکه ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد برای حمله زمینی احتمالی به لبنان آمادگی دارد و ۲ تیپ از نیروهای ذخیره خود را برای آنچه «ماموریت‌های عملیاتی» خواند، به جبهه شمالی در مرز با لبنان اعزام کرد، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نوشت در صورتی که این حمله آغاز شود، ارتش در معرض خطر قرار خواهد گرفت و این حمله به منزله تله مرگی خواهد بود که حزب‌الله آن را آماده کرده است.

مترجم: مینا عظیمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
معاون
۱۹:۲۸ ۰۶ مهر ۱۴۰۳
حمله زمینی یعنی قتلگاه صهیونیست ها .
ناشناس
۱۸:۳۹ ۰۶ مهر ۱۴۰۳
ما هم پیشاپیش محکوم می کنیم.

اگر چنین کند همانطور رهبر ما گفت، حیفا و تل آویو را با خاک یکسان می کنیم
ناشناس
۱۸:۲۱ ۰۶ مهر ۱۴۰۳
اسرائیل چنین غلطی نمی‌تواند بکند