سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه کرمانشاه:

سهم خواهی افراد، بزرگترین مانع سرمایه گذاری در استان کرمانشاه است

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه استان کرمانشاه ظرفیت‌های فراوانی برای سرمایه گذاری دارد گفت: سهم خواهی افراد ذی نفوذ بزرگترین مانع سرمایه گذاری است.

حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله غفوری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به روز گردشگری و جهانگردی افزود: استان کرمانشاه با توجه به مواهب طبیعی، تاریخی و باستانی حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد، اما متاسفانه از این ظرفیت استان در جهت رشد و توسعه به خوبی استفاده نشده است.

وی سهم خواهی‌های برخی افراد را بزرگترین مانع سرمایه گذاری در حوزه گردشگری و سایر بخش‌ها عنوان کرد و گفت: این افراد که مانع ورود سرمایه گذار به استان هستند باید بدانند که هویت و نیت آنها برای خواص روشن است و اجازه ندهند تا این مسایل به سطح جامعه کشانده شود.

حجت الاسلام غفوری با بیان اینکه استان کرمانشاه از نظر گردشگری استانی زرخیز است افزود: جذب سرمایه گذار در حوزه‌هایی مانند گردشگری میتواند موجب رشد و توسعه استان و در نتیجه باعث اشتغال جوانان خواهد شد.

خطیب جمعه کرمانشاه ضمن محکوم کردم جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان گفت: در یک سال گذشته ۱۶ هزار کودک فلسطینی به شهادت رسیده است و این در حالی است که این رژیم غاصب به دنبال گسترش جنگ است تا شکست خود را در غزه جبران نماید.

نمازگزاران کرمانشاهی پس از اقامه نماز و در حمایت از مردم غزه و لبنان، از مسجد جامع تا میدان آزادی راهپیمایی و جنایات وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی را محکوم کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.