سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه بندرعباس:

سرزمین اشغالی دیگر برای رژیم صهیونیستی امن نیست

امام جمعه بندرعباس گفت: رژیم صهیونیستی در جنگ‌ها هیچ راهبردی ندارد و این موضوع به دنیا ثابت شده است.

 حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در خطبه‌های نمازجمعه بندرعباس گفت: رژیم صهیونیستی فقط در جنگ‌ها کودکان، زنان و خانه‌های مردمی را هدف قرار می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: رژیم اشغالگر در جنگ با لبنان به دنبال برهم زدن وحدت در این کشور بود، اما به هدف خود نرسیده است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: همه ملت لبنان در کنار همدیگر قرار گرفته اند و در مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده اند.

امام جمعه بندرعباس گفت: رژیم صهیونیستی فکر نمی‌کرد حزب الله لبنان دستش برای مقابله پُر باشد، اما با توانمندی حزب الله، اکنون هیچ کجای سرزمین اشغالی برای این رژیم امن نیست.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: رژیم صهیونیستی به دنبال این است که آمریکا را به جنگ مستقیم همراه خود بکشاند، اما آمریکا می‌داند اگر وارد شود به شدت آسیب می‌بیند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: پیروزی در این جنگ با حزب الله و مردم مظلوم غزه است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: اگر آمریکا همراه رژیم صهیونیستی پایش به جنگ در منطقه به خصوص خلیج فارس باز شود، حماقت بزرگی کرده است.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: این هفته فرصتی برای ترویج فرهنگ و ارزش‌های ایثار، جهاد و شهادت است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: باید فداکاری رزمندگان برای جامعه و نسل جوان به خوبی بازگو و روایتگری شود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: رزمندگان دفاع مقدس، جنگ را روایتگری و ارزش‌های دفاع مقدس را منتقل کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: در این هفته بخشی از دستاورد‌های دفاع مقدس با بازسازی عملیات‌های مختلف در استان نشان داده شد.

امام جمعه بندرعباس گفت: سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با همکاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس برای نشان دادن این دستاورد‌ها به خوبی عمل کرده اند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با بیان اینکه ۱۰ مهر روز نخبگان است، افزود: حمایت از نخبگان در جامعه سبب آبادانی کشور می‌شود و محصولات دانش بنیان مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: صنایع نیاز‌های خود را بیان کنند تا این شرکت‌ها تولید کنند و از محصولات آنها استفاده شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با اشاره به هفته وقف افزود: موقوفات جمعی و گروهی باید دنبال شود، چون آثار ماندگاری دارد.

امام جمعه بندرعباس گفت: در بخشی از نیاز‌های استان موقوفه کم داریم و این موضوع مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: اداره کل اوقاف و امورخیریه هم باید نیت‌های واقف را به مردم اطلاع رسانی کند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با موضوع راهکاری افزایش جمعیت گفت: سیاست‌های تشویقی، تسهیلات مالی، پرداخت یارانه به خانواده‌های پر جمعیت و تسهیلات مسکن ارزان قیمت از مهمترین مشوق‌های لازم برای جوانی جمعیت است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: رسانه‌ها به خصوص رسانه ملی با همکاری نخبگان و دانشگاهیان فرهنگ فرزندآوری و خانواده محوری را ترویج دهند.

امام جمعه بندرعباس گفت: اولویت‌های شغلی بهتر است به خانواده‌های پر جمعیت داده شود و در روستا‌ها امکانات و زیرساخت‌ها اجرا شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: رسیدگی به روستا‌ها و حل مشکلات آنان می‌تواند یکی از زمینه‌های فرزندآوری باشد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: بی اعتنایی به سبک غربی و تقویت سبک اسلامی و داشتن خانواده مستحکم سبب جوانی جمعیت می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان را در پیام رسان های داخلی دنبال کنید:
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.