سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیروزی جبهه مقاومت و انزوای صهیونیست‌ها کاملا آشکار است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: پیروزی جبهه مقاومت به ویژه مردم مظلوم غزه، فلسطین و لبنان و همچنین انزوا و شکست رژیم صهیونیستی برای سراسر جهان کاملا آشکار است.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: در روز همبستگی و همدردی با مردم فلسطین و لبنان اعلام می‌داریم که وعده خداوند حق است و پیروزی شما و شکست دشمنان شما رقم خواهد خورد.

وی اضافه کرد: مظلومیت جبهه مقاومت و قیام مردم سراسر جهان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و لبنان هر روز جدی‌تر و بیشتر شده و رژیم صهیونیستی نیز روز به روز منزوی‌تر می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی بیان کرد: نحوه آدم کشی و تروریسم ناجوانمردانه صهیونیست‌ها نشان می‌دهد که این رژیم به جنون رسیده است، در حالی که شجاعت و جوانمردی مردم مظلوم فلسطین و لبنان به همه جهانیان مخابره می‌شود.

امام جمعه قزوین خطاب به مردم مظلوم فلسطین بیان کرد: اگر امروز سختی می‌کشید و مصائب زیادی بر شما وارد شده و خانه و کاشانه شما را بر سرتان خراب می‌کنند، سست نشوید، چرا که همانطور که شما در سختی هستید دشمن نیز در مشقت و فلاکت است.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی ادامه داد: از همین تریبون نماز عبادی و سیاسی جمعه اعلام می‌داریم همانطور که در دوران دفاع مقدس جانانه ایستادگی کردیم، همواره برای نابودی دشمن صهیونیستی در سنگر‌های جهادی نیز قیام حاضر می‌شویم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین یادآور شد: تا پیش از انقلاب اسلامی کشور ما امت واحدی نبود، اما با پیوستن مردم به ریسمان امامت سبب شکل گیری جمهوری اسلامی شد که قدرت و توانمندی کشور ما را ظهور و بروز داد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی، نظام امامت در سایر جوامع و کشور‌ها روز به روز درحال شکل گیری و گسترش است، تصریح کرد: عزت هر جامعه در شناخت امام صالح و توسل به آن است و ایران اسلامی امروز تحت رحمت و هدایت امام زمان (عج) قرار دارد که در زمان غیبت ایشان توسط نایب حضرت و ولایت فقیه هدایت و رهبری می‌شود.

وی بر شکل گیری امت واحد با پیروی از ولایت تاکید کرد و گفت: امت واحد زمانی شکل می‌گیرد که هماهنگ و در راستای امام و ولایت حرکت کند و باید بکوشیم که امتی واحد باشیم و پراکنده نشویم.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: هرکس در مسیر تقوا گام بردارد، لیاقت همه صفات نیک خداوند را خواهد داشت که ویژه‌ترین نوع تقوا نیز در ولایت پذیری و اطاعت از امام زمان بوده و در زمان غیبت نیز با پیروی از ولایت فقیه و اطاعت از آن حضرت است.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با اشاره به اهمیت تببین دفاع مقدس عنوان کرد: گرامیداشت دفاع مقدس و شهدای جنگ تحمیلی باید هر روز تداوم داشته باشد، چرا که امنیت و عزت امروز را مدیون شهدا هستیم.

جمهوری اسلامی درگیر جنگ ترکیبی و شناختی است

امیر حسین محمد شفیعی فرمانده قرارگاه لشگر ۱۶ زرهی قزوین نیز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه گفت : دشمنی استکبار جهانی با نظام مقدس جمهوری اسلامی بعد از جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس به پایان نرسیده و امروز درگیر یک جنگ ترکیبی و شناختی هستیم که با جهاد تببین می‌توان بر آن غلبه کرد.

وی اضافه کرد: امروز پس از گذشت ۴۴ سال از دفاع مقدس و حضور با شکوه مردم در هشت سال جنگ تحمیلی همچنان جنگ دشمن با نظام مقدس جمهوری اسلامی به پایان نرسیده و امروز کشور درگیر جنگ ترکیبی و شناختی است.

امیر محمدشفیعی با اشاره به لزوم تببین اهداف و ابعاد دفاع مقدس بیان کرد: جوان ۳۴ ساله امروز حتی یک روز از دوران هشت سال دفاع مقدس را ندیده و درک نکرده است، بنابراین تببین ابعاد مختلف هشت سال دفاع مقدس چرایی و چگونگی جنگ تحمیلی باید توسط پیشکسوتان دفاع مقدس برای جوانان تبیین شود.

این مسئول نظامی اضافه کرد: جوانان قزوینی باید بدانند که چرا و چگونه تنها در یک روز ۱۵۰ کامیون از انواع وسایل و مواد غذایی و تجهیزات مردمی برای پشتیبانی به جبهه فرستاده شد و پدران و مادران آنها در دوران دفاع مقدس چطور از خودگذشتگی کردند تا به اهدافی بزرگ‌تر دست یابند.

وی ادامه داد: صدام با حمایت همه جانبه مالی، نظامی، تجهیزات و اطلاعاتی به خاک ایران تجاوز کرد و اینگونه متصور بود که یک ماهه ایران را اشغال می‌کند، اما چه شد که هشت سال در باتلاقی که ایجاد کرده بود دست و پا زد و کسی که ادعا کرده بود سه روزه خوزستان و یک ماهه ایران را فتح می‌کند، پشت دروازه خرمشهر دست و پا زد و در پایان جنگ منزوی شد.

فرمانده قرارگاه لشگر ۱۶ زرهی قزوین با بیان اینکه بیداری اسلامی توسط نظام مقدس جمهوری اسلامی به سراسر جهان صادر شده است، یادآور شد: امروز از خودمان بپرسیم آیا دفاع از مظلوم و مظلومیت به همه دنیا صادر نشد و عدالت خواهی فقط در ایران ماند؟ به طور قطع رشادت‌هایی که امروز در نوار غزه و جبهه مقاومت شاهد هستیم، حاصل دفاع مقدس و جمهوری اسلامی بوده است.

امیر حسین محمد شفیعی یادآور شد: بعد پیروزی جمهوری اسلامی معادلات جهان بر نظام سلطه و سلطه گر بهم خورده بود، خیلی‌ها معتقد بودند کشور‌ها یا باید در نزد ایادی استکبار باشند، اما جمهوری اسلامی این قاعده را بر هم زد، چرا که گفت نه سلطه گر هستم و نه سلطه پذیر که این را استکبار جهانی نمی‌پذیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.