سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای تبیین رشادت‌های رزمندگان است

امام جمعه موقت شهر یاسوج گفت: عزت و قدرت امروز کشور به برکت دفاع مقدس است.

حجت الاسلام موسوی اعظم با اشاره به اینکه در دفاع مقدس رزمندگان جان خود را در راه خدا هدیه دادند گفت: این هفته را به محضر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، ملت ایران، سپاه و بسیج و ارتش و نیروهای نظامی و انتظامی تبریک می‌گوییم. 


وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی با همدیگر علیه ملت ایران متحد شدند، گفت: وحدت و ایمان و انسجام در دفاع مقدس موجب شد تا ایران اسلامی در برابر دشمنان خود ایستادگی کند و سربلند از این آزمون بیرون آید. 


وی با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدا در شهریور ماه امسال در یاسوج، گفت: از عوامل برگزار کننده این برنامه تشکر می کنم چرا که این کنگره با کیفیت مطلوب برگزار شد. 


امام جمعه موقت شهر یاسوج افزود: از مواضع خوب و مقتدر رئیس جمهور کشورمان در مجمع عمومی سازمان ملل تشکر می‌کنیم.

حجت الاسلام موسوی اعظم اضافه کرد: رئیس جمهور در این سفر بر آمادگی برای از سرگیری مذاکره هسته ای تأکید و اعلام کرد ما تحقیر را نمی‌پذیریم .


وی گفت: کارشناسان معتقد هستند نابودی رژیم صهیونیستی توسط ایران انجام می شود و همچنین امروز کشور یمن با بمب‌های خود به مقابله با رژیم صهیونیستی می‌رود. 


وی به تغییرات مدیریتی در استان اشاره کرد و ادامه داد: استان کهگیلویه و بویراحمد دارای ظرفیت های زیادی در بخش های مختلف است امیدواری استاندار با تدبیر خاص و دلسوزی برای رفع مشکلات این منطقه تلاش کند. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.