سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه کرج:

جریان انقلابی درباره غزه و لبنان بیش از پیش روشنگری کند

نماینده ولی فقیه دراستان البرز با اشاره به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب در جمع پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس گفت: امروز جریان انقلابی بیش از هرزمان دیگر باید در برابر فعالیت‌ها و اقدامات جریان غیرانقلابی درباره غزه و لبنان بصیردهی و روشنگری کند.

آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان کرج گفت: این روزها می بینیم جریان غیرانقلابی سوالاتی از قبیل چرا در محور مقاومت باید حاضر شویم ؟ دارد .

وی بیان کرد: باید دراین زمینه اولا پاسخ داد که دین اسلام از ما می خواهد و عمق راهبردی ایران اسلامی باید در منطقه حفظ شود .

امام جمعه کرج ادامه داد: پاسخ دیگر دراین زمینه آن است که وظیفه جهان اسلام است که در فتنه ها به یاری یکدیگر روند و در نابودی جرثومه فساد نقش جدی ایفا کند .

وی تاکید کرد: اگر جریان غیرانقلابی کوچکترین اقدام را داشت باید در پاسخ به آن تبیینی و بصیرتی عمل کرد .

نماینده ولی فقیه دراستان البرز با اشاره به برخی از محورهای مهم بیانات رهبرمعظم انقلاب در دیدار با پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس گفت: پرچم نفوذ فرهنگی و سبک زندگی دشمن نباید در داخل کشور برافراشته شود .

وی اضافه کرد: تذکراتی نیز به وزارتخانه های آموزش و پرورش ، علوم و صدا و سیما داده شد .

امام جمعه کرج یادآور شد: چندین سال گذشته رهبرمعظم انقلاب اشاره فرمودند استکبار جهانی هر نقشه ای که برای بلعیدن خاورمیانه دارد از ۲ ابزار استفاده می کند .

وی گفت: یکی از این ۲ ابزار ایجاد اختلافات و دیگری نفوذ است که رهبر انقلاب تبیین کردند و مطالبی گفتند اما در این زمینه باید گفت نفوذ فردی نهایت آن جاسوسی است و کمترین اهمیت را دارد .

آیت الله حسینی همدانی افزود: اما نفوذ، جریانی و شبکه ای خطرناک است چراکه در این نفوذ فرد در کنار بدنه ملت ، مسوولان و افراد موثر و تصمیم ساز قرار می گیرد و با ابزار پول شبکه سازی می کند.

وی یاد آورشد: نفوذ جریانی بر تغییر آرمان‌ها و باورها و سبک زندگی کار می کند و عبارتی که رهبرمعظم انقلاب در این نوع نفوذ اشاره داشتند مبنی برآن بود که نفوذ جریانی به دنبال تغییر محاسبات مسوولان است .

امام جمعه کرج گفت: برای مثال دراین نوع نفوذ مسوولان را به نتیجه می رسانند که هزینه کردن فایده ندارد یا رابطه ای را باید قطع یا ایجاد کند .

وی افزود: در آماج دوم نفوذ، مردم هدف هستند و بحث های باور به اسلام ، انقلاب و اسلام سیاسی را در تلاش هستند تا از ذهن مردم دور کنند بطوریکه می خواهند خیانت های امریکا به دست فراموشی سپرده شود .

نماینده ولی فقیه در استان البرز بیان کرد: این نفوذ یک مکمل نیز دارد بطوریکه سعی در تخطئه افراد انقلابی می شود یعنی با بسیج ها انقلابی ها مخالفت می شود .

وی اضافه کرد: دشمنان از اول انقلاب تاکنون از افراد داخلی سوءاستفاده کردند بطوریکه دردهه اول انقلاب در دستگاه های حساس نظام نفوذ کرده بودند و این سالهای اخیر نیز با نفوذ دانشمندان هسته ای را ترور کردند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.