سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضربه سخت مبارزان لبنانی به رژیم صهیونیستی جای تقدیر دارد

امام جمعه کوهبنان گفت: مردم غزه بیش از ۳۰۰ روز مقاوم ایستاده اند البته صهیونیست‌ها از مبارزان غزه و لبنان ضربات سختی خوردند.

حجت الاسلام حسن ایزدی امام جمعه کوهبنان پس از دعوت همگان به تقوای الهی با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: دوران دفاع مقدس گنجینه گرانبهایی است در حالی که رزمندگان با دست خالی، اما با ایمان محکم در برابر دشمنان ایستادند.

 

وی تاکید کرد: باند جنایتکار صهیونیستی در غزه جنایت‌ها می‌کند، اما مردم غزه بیش از ۳۰۰ روز مقاوم ایستاده اند البته صهیونیست‌ها از مبارزان غزه و لبنان شاهد ضربه سخت و شکست‌هایی هستند.

 

امام جمعه کوهبنان افزود:ای کاش در جهان اسلام وحدت واقعی شکل می‌گرفت، اما برخی از کشور‌ها از آمریکا می‌ترسند این ایران اسلامی است که از آمریکا نه ترسیده و نه می‌ترسد.

وی ابراز داشت: ایران اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب جلوی دنیای ظلم و ستم ایستاد باید روحیه، سیره و روش رزمندگان دوران دفاع را دنبال کنیم.

خطیب جمعه کوهبنان تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس گروهی از رزمندگان حاضر شدند جانشان را تقدیم کنند امروز بر ماست راهشان را ادامه بدهیم. 

وی اظهارکرد:دوشنبه روز همبستگی و هم دردی با کودکان فلسطین نامگذاری شده روز سه شنبه روز نخبگان نامگذاری شد توجه به این عزیزان باید در سرلوحه کار مدیران باشد.

حجت الاسلام ایزدی ادامه داد: روز جهانی سالمندان را در پیش داریم قدر سالمندان خصوصا والدین را بدانیم که مایه خیر و برکت هستند.

وی گفت: دعای خیر والدین زندگی انسان را متحول می‌کند احترام به آنان باعث عاقبت بخیری انسان می‌شود پس جا دارد دست آنان را بوسه زده و تکریم شان کنیم. 

 

 

برچسب ها: لبنان ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.