سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده نیروی زمینی ارتش:

لشکر ۸۸ زرهی زاهدان سابقه درخشانی در دوران دفاع مقدس دارد

حیدری گفت: لشکر ۸۸ زرهی زاهدان سابقه بسیار درخشانی در دوران دفاع مقدس داشته است و اکنون در تامین امنیت پایدار کشور دارد.

 امیر سرتیپ حیدری در سفر به سیستان و بلوچستان از آمادگی رزمی و توان دفاعی تیپ‌های ۳۸۸ زرهی ایرانشهر، ۲۸۸ زرهی خاش، مرکز آموزش ۰۸، لشکر ۸۸ و تیپ ۱۸۸ زرهی زاهدان بازدید کرد.

وی در جمع کارکنان لشکر ۸۸ و تیپ ۱۸۸ زرهی زاهدان اظهار کرد: لشکر ۸۸ زرهی زاهدان سابقه بسیار درخشانی در دوران دفاع مقدس و در حال حاضر نیز در تامین امنیت پایدار نقش بسزایی را در کشور داشته است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در حال حاضر یگان‌هایی از لشکر ۸۸ زرهی در مرز‌های سیستان و بلوچستان مستقر و مشغول مراقبت از مرز‌ها هستند.

وی با تبریک هفته دفاع مقدس و همچنین عملیات حصر آبادان، افزود: یکی از عملیات‌های بزرگ دوران دفاع مقدس، عملیات حصر آبادان بود که این عملیات به صورت مشترک و با همدلی و اتحاد همرزمان در ارتش و سپاه پاسداران انجام شد که در نهایت به آزاد سازی آبادان عزیز ختم شد.

امیر سرتیپ حیدری به احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی نزاجا در زاهدان اشاره و گفت: این بیمارستان از نوع بیمارستان‌های لبه فناوری است، کاملا به روز و قابلیت ارتقا به تخت‌های بیشتر را دارد، احداث این بیمارستان در بالا بردن ضریب خدمات بهداشتی و درمانی در استان نقش بسزایی دارد و مبنای خدمت گزاری به همکاران گرامی نیرو‌های مسلح و مردم شریف استان خواهد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.