سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احتمال رعد و برق و وزش باد شدید در مناطق شمالی استان همدان

کارشناس هواشناسی همدان نسبت به رگبار باران، احتمال رعد و برق و وزش باد شدید در نیمه شمالی این استان برای فردا شنبه هشدار داد.

محمدحسن باقری‌شکیب افزود: با عبور سامانه بارشی از مناطق شمالی کشور، ساعاتی از فردا شنبه و شنبه شب در استان همدان افزایش ابر را خواهیم داشت.

او افزود: بارش پراکنده و رگبار خفیف باران به ویژه در مناطق شمالی و شامل شرق استان در شهر‌های رزن و درگزین پیش بینی می‌شود.

باقری شکیب بیان کرد: احتمال آب گرفتگی و لغزندگی معابر، صاعقه در ارتفاعات طی ساعاتی از روز وجود دارد و دستگاه‌های اجرایی مرتبط باید آمادگی لازم را داشته باشند.

او گفت: هشدار سطح زرد هواشناسی استان همدان به این مناطق داده شده و لازم است کشاورزان نسبت به انتقال محصولات برداشت شده به مکان‌های سرپوشیده اقدام کنند.

کارشناس هواشناسی همدان افزود: از نظر دمایی برای روز‌های شنبه و یکشنبه کاهش محسوس دمای طول روز را در اکثر نقاط استان داریم و دما‌های بیشینه در برخی نقاط استان به ۲۰ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

باقری‌شکیب افزود: آسمان استان طی پنج روز آینده صاف تا کمی ابری است و در ساعات بعدازظهر وزش موقت باد را خواهیم داشت.

او گفت: روز گذشته بیشینه دما از اسدآباد، نهاوند و فامنین با ۳۱ درجه سانتیگراد و صبح امروز کمینه دما از کبودراهنگ و گل تپه با ۶ درجه سانتیگراد گزارش شد.

باقری‌شکیب دمای هوا در همدان طی ۲۴ ساعت اخیر را بین ۳۰ و هشت درجه سانتیگراد در نوسان بیان کرد. 

برچسب ها: هواشناسی ، وزش باد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.