سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرح مشکلات واحد دامپروری صنعتی به دستگاه قضا رسید

رییس دادگستری استان از تدبیر مشکلات واحد دامپروری صنعتی با کمک دستگاه های متولی خبر داد.

امروز رییس کل دادگستری استان کرمان به همراه مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان از یک واحد دامپروری صنعتی مدرن در کرمان بازدید و بر رفع مشکلات این واحد تولیدی که مورد نیاز کرمان و استان‌های همجوار است تاکید کرد. 

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی با بیان اینکه مسئولان و متولیان امر در مسیر تولید و اشتغال نباید سنگ اندازی کنند، گفت: دستگاه قضائی با پشتیبانی از واحد‌های تولیدی مانع از توقف فعالیت‌های آنان خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این واحد یکی از بزرگترین واحد پرورش دام سبک استان طبق استاندارد‌های روز است، اظهار کرد: در این مجتمع دامپروری تا کنون از تسهیلات دولتی هیچ استفاده‌ای نشده و زمینه اشتغال ۳۰ نفر نیز فراهم شده است که جای قدردانی دارد.

وی بیان کرد: از ویژگی‌های این واحد تولیدی برتر بودن نژاد گوسفندان از لحاظ وزن، شیر، گوشت و پشم مرغوب می‌باشد و لازم است دستگاه‌های مسئول به وظایف خود در قبال حمایت از صنایع تولیدی ممتاز عمل کنند.

 

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان گفت: از آنجائیکه برخی از دستورالعمل‌ها و قوانین مشکلاتی را برای این واحد تولیدی ایجاد کرده است، مقررشد طی هفته‌های آتی جلسه اقتصاد مقاومتی با حضور سازمان‌های متولی و مدیران این مجتمع دامپروری برگزار و جهت حل مشکلات بوجود آمده تدابیری اندیشیده شود.

 

به گفته مدیرعامل این واحد تولیدی در ابتدای راه اندازی این واحد دامپروری، ۶۶۰ راس دام مرغوب از یکی از کشور‌های اروپایی وارد شد و پس از پرورش اصولی هم اکنون در این مجتمع دامپروری بالغ بر ۵ هزار دام سبک اعم از گوشتی و شیری وجود دارد.

 این واحد تولیدی متعلق به یکی از موقوفات و امور خیریه است که تحت تولیت اداره کل اوقاف و امور خیریه کرمان اداره می‌شود. 

 

 

برچسب ها: پرورش دام ، دادگستری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.