سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه‌اندازی نخستین موزه وقف کشور در همدان

مدیر موزه وقف استان همدان گفت: موزه دائمی وقف استان همدان، نخستین و قوی‌ترین موزه وقف کشور در امامزاده عبدالله همدان پذیرای بازدیدکنندگان است.

خسرو محمدی اظهار داشت: موزه دائمی وقف در امامزاده عبدالله برپا است که نخستین و قوی‌ترین موزه وقف کشور بوده و در کنار آن نیز نمایشگاه دستاورد‌های اداره کل اوقاف استان برگزار شده است.

وی بیان کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته وقف نمایشگاه دستاورد‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان به طور سراسری در کل کشو، مراکز استان‌ها و برخی شهرستان‌ها هر ساله برگزار می‌شود و سازمان اوقاف با دستور العمل سراسری از این نمایشگاه‌ها پشتیبانی می‌کند.

مدیر موزه وقف استان همدان افزود: امسال همدان نیز به رسم هر ساله نمایشگاه اوقاف را در یکی از امامزادگان معروف همدان یعنی امامزاده عبدالله با ۵ غرفه برپا کرده و پذیرای علاقمندان و عموم مردم است.

محمدی عنوان کرد: در این غرفه‌ها اسناد و مدارک وقفی مربوط به اداره تحقیق، فعالیت‌های عمرانی و سرمایه گذاری مربوط به معاونت بهره وری اقتصادی، فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی مربوط به معاونت فرهنگی و در بخش دیگر فعالیت‌های حقوقی و ثبتی وجود دارد ضمن اینکه غرفه "همه واقف باشیم" نیز به صورت عموم خدمات‌رسانی می‌کند.

برچسب ها: وقف ، موزه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.