سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستاورد‌های انقلاب برگرفته از دفاع مقدس بود

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی برگرفته از دفاع مقدس بود تا جایی که جوانان آن دوره، تجربه‌های عظیمی از جمله اتکا داشتن به ظرفیت‌های داخلی را آموختند.

سالار ولایتمدار نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات مهم و ارزشمند اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با پیشکسوتان و فعالان حوزه دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس در واقع یک دفاع بود و نه تهاجم، به همین علت است که همه ساله سالروز حمله رژیم بعث عراق به خاک میهن اسلامی خود را گرامی می‌داریم.

وی بیان کرد: دفاع مقدس همانگونه که مقام معظم رهبری هم فرمودند، علاوه بر دفاع ارزشمند از خاک و کشور، دفاع از دین و جهاد فی سبیل‌الله بود و علت آن نیز ریشه در انقلاب اسلامی داشت.

ولایتمدار با بیان اینکه دفاع مقدس اسلام را زنده، ملت ایران را عزیز و روح معنوی را در کشور ترویج کرد، یادآور شد: امروز همه شاهدیم که آمریکا و غربی‌ها از هیچ حمایتی در خصوص رژیم صهیونیستی دریغ نمی‌کنند، از پشتیبانی نظامی و تجهیزاتی گرفته تا موضوعات حقوقی و بین المللی و این موضوع چهره واقعی آنها را در حمایت از تروریسم نمایان می‌کند.

به گفته وی، یکی از دلایل دشمنی استکبار با جمهوری اسلامی این است که امروز نظام مقدس ما پرچمدار مبارزه علیه نظام سلطه، باطل و ویرانگر حاکم بر جهان است.

این نماینده مجلس گفت: موضع نظام جمهوری اسلامی در قبال موضوعات منطقه واضح و شفاف است، نیرو‌های نظامی و امنیتی ایران و کشور‌های منطقه خود توانایی تامین امنیت را دارند و نیازی به حضور بیگانگان از آن سوی دنیا وجود ندارد.

وی اضافه کرد: صهیونیست‌ها یک رژیم غاصب و سفاک هستند که تحت حمایت آمریکا و غربی‌ها دست به هر نوع جنایتی می‌زنند تا جایی که امروز پس از قتل ۴۰ هزار نفری مردم مظلوم و ستمکشیده غزه، نوبت را به لبنان داده اند تا جنایات خود را ادامه دهند، اما امیدواریم نیرو‌های رشید حزب الله و سایر نیرو‌های مقاومت درس بزرگی به دیوانه‌های لجام گسیخته صهیونیستی بدهند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در خصوص تحریم‌های ظالمانه هم باید گفت که ایران تمام تعهدات برجامی خود را به طور کامل انجام داده و این دولت آمریکا است که باید بدعهدی خود را جبران کند و تحریم‌ها را لغو کند، مردم ایران ملتی صلح طلب و با فرهنگ هستند اگرچه تحریم‌های بسیاری از آنان را نیز رنج می‌دهد، اما هیچگاه دست از حمایت مظلومان جهان برنخواهند داشت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.