سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتباط دادگستری با زندان زرند صد درصد الکترونیک است

مراسم تکریم علی عامری و معارفه حجت کهنی به عنوان رئیس جدید اداره زندان زرند برگزار شد.

رییس دادگستری شهرستان زرند درمراسم معرفی رییس جدید زندان زرند گفت:در حال حاضر یکی از مهمترین سیاست‌های دستگاه قضایی رسیدگی به وضعیت زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها است.

ابوالفضل فرحبخش با قدردانی از اقدامات علی عامری در دوران ریاست بر زندان زرند، افزود:طی بازید‌های مستمر که از زندان زرند انجام شد وضعیتی مطلوب در زندان حکمفرما بود که نشانی از قاطعیت و دلسوزی مدیریت اداره زندان شهرستان بوده است.

رئیس دادگستری زرند تعامل اداره زندان با دستگاه قضایی در کاهش جمعیت کیفری و بازاجتماعی کردن مجرمین را رضایت بخش عنوان کرد.

 وی تصریح کرد: اقدامات فرهنگی از قبیل گروه تئاتر، سرود و قرآن، بهره گیری از پابند الکترونیک و راه اندازی کارگاه‌های صنایع دستی و خیاطی که می‌تواند به ایجاد اشتغال و کسب درآمد یا بازاجتماعی کردن مجرمین کمک کند، در زندان زرند بسیار پر رنگ بوده که این رویه شایسته بایستی در دوران جدید نیز استمرار یابد.

وی گفت: ارتباط صد درصد الکترونیک با زندان که به سهولت دسترسی به زندانیان و تسریع فرایند رسیدگی کمک کرده است از دیگر اقدامات مهم بوده است که در زندان زرند انجام شده و میراثی ماندگار خواهد محسوب می‌شود.

رئیس دادگستری زرند با اشاره کمبود‌های زندان زرند به علت کمبود فضای فیزیکی و قدیمی بودن ساختمان آن گفت: مهمترین اقدام دوران جدید بایستی پیگیری جدی برای احداث ساختمان جدید زندان و انتقال فوری زندان به خارج از شهرستان باشد.

برچسب ها: الکترونیک ، زندان‌
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.