سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای آزمایشی طرح مکانیزه‌سازی نظافت شهری در ۲ منطقه اصفهان

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: طرح مکانیزه‌سازی نظافت شهری در ۲ منطقه اصفهان بصورت آزمایشی در حال اجراست.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به موارد مطرح شده در جلسه این هفته کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر اصفهان  گفت:در کمیسیون تلفیق هفته جاری، موضوع رفت‌وروب معابر و مدیریت پسماند‌های شهر اصفهان مطرح شد.

محمد نورصالحی  با بیان اینکه در این جلسه برنامه‌ای برای جمع‌آوری زباله از درِ منازل و رفت‌وروب و نظافت معابر به‌صورت مکانیزه مورد بررسی قرار گرفت، افزود: این برنامه قرار بود به‌صورت آزمایشی در دو منطقه شهرداری اصفهان اجرا و در صورت موفقیت، به تمام مناطق اصفهان تعمیم داده شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: در حال حاضر این برنامه به‌طور آزمایشی در دو منطقه شهرداری این کلان‌شهر در حال اجرا است و منتظر نتایج آن هستیم.

نورصالحی گفت: در ادامه جلسه برنامه‌های حوزه معاونت خدمات شهری برای بهبود شرایط نسبت به وضعیت فعلی بررسی شد و یکی از موضوعات مورد توجه، نظافت و جمع‌آوری زباله بود که بهبود‌هایی در این زمینه در ماه‌های اخیر دیده شده است.

وی خاطرنشان کرد: موضوع دیگری که هفته گذشته مورد بررسی تکمیلی قرار گرفت، مربوط به قبوض عوارض نوسازی بود، زیرا برای برخی افراد پیامک‌های قبوض نوسازی ارسال شده بود و در بررسی‌ها مشخص شد که تعدادی از این پیامک‌ها دارای اعداد اشتباهی بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برای افرادی که این قبوض را پرداخت کرده بودند، پرداختی آنها به درستی ثبت نشده بود؛ با این حال، توضیح داده شد که این مسئله محدود بوده و قرار است شرایط به حالت قبل بازگردد.

وی افزود: شهروندان می‌توانند از طریق سامانه «اصفهان من» یا پیامک‌هایی که برای آنها ارسال می‌شود، بدهی دقیق عوارض نوسازی خود را بررسی و پرداخت کنند، همچنین پیامک‌های جدید برای افراد ارسال خواهد شد و آنها می‌توانند از طریق این سامانه  نیز اقدام کنند.




تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.