سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره‌مندی حدود ۱۳ هزار نفر از جمعیت روستایی نقده از آب آشامیدنی پایدار

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی گفت: با پایان آبرسانی به ۳ مجتمع، حدود ۱۳ هزار نفر از جمعیت روستایی این شهرستان از آب آشامیدنی پایدار بهره‌مند می‌شوند.

محمد اشرفی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی گفت: با اتمام آبرسانی به سه مجتمع روستایی ۱۲ هزار و ۹۰۲ نفر از جمعیت روستایی این شهرستان از آب آشامیدنی پایدار برخوردار خواهند شد.

وی اضافه کرد: این مجتمع‌ها شامل مجتمع ۷ روستایی دیزج، ۱۰ روستایی آده و ۱۲ روستایی یونس لو است که از ۵۲ تا ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار هستند.

اشرفی در خصوص طرح آبرسانی مجتمع هفت روستایی دیزج شهرستان نقده، افزود: این مجتمع شامل روستا‌های دیزج، خلیفان، کوزه گران، توپوز آباد، کاروانسرا، مهماندار و بالقچی است که در آن احداث دو باب مخزن ۱۰۰ متر مکعبی در روستا‌های خلیفان و بالقچی، احداث یک باب ساختمان سر چاهی و تجهیز چاه در روستای دیزج، احداث یک باب مخزن ذخیره هزار مترمکعبی در اراضی روستای کوزه‌گران برای کل مجتمع، احداث یک باب ایستگاه پمپاژ بین راهی ۱۰ متر مکعبی در روستای خلیفان، لوله گذاری خط انتقال و لوله گذازی به طول ۱۱ کیلومتر در آن پیش بینی شده است.

وی اعتبار پیش بینی شده برای این طرح را ۱۳۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این طرح در حال حاضر ۵۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.