سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار سیستان و بلوچستان:

شهدا فراتر از حفظ کشور عمل کردند

کرمی گفت: شهدا فراتر از حفظ کشور عمل کردند آنان برای رضای الهی و برای حفظ اسلام پای‌کار آمدند تا فرمان الهی را عمل کند.

محمد کرمی در دهمین یادواره شهدای ورزشکار زاهدان و دومین یادواره شهدای ورزشکار سیستان و بلوچستان ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت: امیدوارم که خدای متعال به همه ما توفیق ادامه راه شهدا که راه انبیا و ائمه اطهر است را بدهد.
 
وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس دشمن با همه توانش به میدان آمد؛ اما ملت بزرگوار ایران نیز با همه وجود و با توکل بر خدا به میدان آمدند؛ اینکه از عظمت شهدا گفته شود در توان ما نیست، چون شهدا فراتر از آن چیزی است که ما فکر می‌کنیم.
 
استاندار اظهار کرد: اگر بعضی می‌گویند که شهدا برای حفظ کشور جان دادند باید گفت که شهدا فراتر از حفظ کشور عمل کردند آنان برای رضای الهی و برای حفظ اسلام عزیز پای‌کار آمدند تا فرمان الهی را عمل کند، شهید اتصالش به خدای متعال است.
 
وی ادامه داد: شهید بافرهنگ قرآنی حرکت کرد اینکه می‌گویند فرهنگ دفاع مقدس فرهنگ خاصی نبود همین فرهنگ قرآنی بود که به آن شهدا و رزمندگان عمل کردند عمل به فرمان الهی خیلی مهم است که در عمل، شهدا با همه وجودشان آن را پیاده کردند.
 
کرمی مطرح کرد: وقتی وارد فضای جنگ می‌شدید همه چیز رنگ خدایی می‌گرفت هر کاری انجام می‌شد هر کاری شهدا انجام می‌دادند فقط برای این بود که به رضای خدا برسند و خانواده‌ها نیز حمایت می‌کردند که در واقع فرمان الهی را اجرا شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.