سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روحیه بسیجی باید در جامعه و در بین مسئولین فراگیر شود

نماینده ولی فقیه در استان گفت:برای اینکه انقلاب اسلامی پیش برندگی و پیش روندگی خود را داشته باشد باید پیوسته روحیه بسیجی در جامعه و در بین مسئولین فراگیر شود.

حجت الاسلام مطهری اصل در دیدار با شورای فرماندهی و نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ویژه تبریزگفت: بسیج زائیده اندیشه والای حضرت امام (ره) است و گذر زمان نمی‌تواند گرد کهنگی بر آن بنشاند.

وی افزود: بسیج به هیچ ارگانی وابسته نیست و تنها در زیر پرچم ولایت فعالیت می‌کند و برای ایران متعالی تلاش می‌کند و بر همه ما لازم است همراه و همیار بسیج باشیم تا انقلاب اسلامی به اهدافش نزدیکتر شود.

امام جمعه تبریز بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همانند حضرت امام (ره) به مردم کشور بسیار باور دارند و پویایی، هنر حکمرانی در انقلاب اسلامی است، یعنی بر اساس شرایط زمانی و جغرافیایی تصمیم مقتضی اتخاذ می‌گردد.

مطهری اصل با مقایسه انقلاب اسلامی و انقلاب‌های فرانسه و روسیه خاطرنشان کرد: انقلاب‌های فرانسه و روسیه بعد از پیروزی در کشور خود، بر علیه مخالفین، کشتار به راه انداختند ولی در انقلاب اسلامی از همان آغاز انقلاب مردم عهده دار کشورند و در همه عرصه‌ها حضور داشته و در اداره جامعه نقش اساسی و کلیدی برای ایفا می‌کنند

عادل سیف زاده فرمانده سپاه ویژه تبریزنیز ضمن تبریک سالگرد هفته دفاع مقدس گزارشی از اقدامات این ناحیه در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و محرومیت زدایی ارائه داد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.