سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدارس باید جبهه‌ی ایثار، نشاط و مقاومت شوند

فرمانده سپاه شوش گفت: در دفاع مقدس، جبهه‌ی ما مدرسه‌ی غیرت، ایثار و اخلاص بود، اما اکنون مدارس ما باید جبهه بشوند و نشاط حاکم بر فضای مدارس شود.

سرهنگ پاسدار مهدی طرفی فرمانده سپاه شوش گفت: دفاع مقدس یک کلید واژه ای است برای نسل های مختلف که برای هر نسل یک فهم مشترک را  ایجاد می کند.

وی افزود: وقتی حقی ضایع می شود انسان لاجرم از خود دفاع می کند، و ما باید از خود دفاع می کردیم از استقلال که برای خودمان ایجاد کرده و اینکه کشوری متخاصم و ۳۷ کشور دیگر متحد شده بودند که این ایران مستقل نباشد.

سرهنگ طرفی گریزی به نحوه استعمارگری دولل اروپایی و غربی  زد و گفت:زمانی به ما قدرت کذایی ژاندارم منطقه را داده بودند اما از آنطرف نفت، طلا، نقره و محصولات کشاورزی ایران را به تاراج می بردند. 

فرمانده سپاه شوش با مروری اجمالی  بر دوران پیش از انقلاب عنوان کرد: در آن دوران میزان سواد بسیار پایین بوده است، ایران از لحاظ بهداشتی،آموزشی،توسعه و عمرانی جایگاه قابل احترامی نداشتیم.

وی خطاب به دانش آموزان گفت: ما باید سهمی از آینده ایران با علم اندوزی در ساخت و تقویت ایران شریک باشیم، باید سخت درس بخوانید و با کسب مدارک تحصیلی در این آینده سهیم باشید.

فرمانده سپاه شوش خاطر نشان کرد: در دفاع مقدس جبهه ما مدرسه بود ، مدرسه ای از اخلاص ، ایثار و مقاومت بوده است اما اکنون مدارس ما باید جبهه بشوند نگویید به آخر خط رسیده ایم، با داشتن روحیه مقاومت، ایثار و  نشاط باید بر فضای مدارس حاکم شود،  که این خود منبعث شدن از سخت کوشی است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.