سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابراز همبستگی مردم انگلیس و سوئیس با ملت‌های لبنان و فلسطین

دانشجویان سوئیسی و مردم لندن با برپایی تجمع‌هایی ضمن محکوم کردن جنایت‌های صهیونیست‌ها، با ملت‌های لبنان و فلسطین ابراز همبستگی کردند.

به نقل از شبکه خبری المیادین، دانشجویان دانشگاه ژنو در سوئیس با برپایی تجمعی، همبستگی خود را با ملت‌های فلسطین و لبنان اعلام و جنایت‌های اشغالگران علیه مردم این کشور‌ها را محکوم کردند.

در لندن پایتخت انگلیس نیز تظاهراتی برای اعلام همبستگی با مردم لبنان و فلسطین در محکومیت جنایت‌های اشغالگران صهیونیست در این کشور‌ها برپا شد.

دیروز نیز همزمان با روز‌های برگزاری مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک، گروهی از معترضان در شهر‌های آمریکا با برگزاری اعتراضات ضدجنگ، خواهان توقف فوری حملات (رژیم) اسرائیل به لبنان شدند.

معترضان در مخالفت با حمایت نظامی آمریکا از (رژیم) اسرائیل تظاهرات کردند. در میدان هرالد نیویورک، هزاران معترض با در دست داشتن بنر‌ها و پلاکارد‌هایی به حملات اسرائیل به لبنان اعتراض کردند. معترضان روی پلاکارد‌ها نوشته بودند: «دست از سر لبنان بردارید» و «نه به جنگ آمریکایی-اسرائیلی علیه لبنان».

یک تجمع دیگر اعتراضی نیز در نزدیکی کاخ سفید در واشنگتن صورت گرفت و معترضان با در دست داشتن بنر و پلاکارد خواستار توقف حملات به لبنان شدند.

منبع: مهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.