سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تأکید معاون استاندار بر برق رسانی و گازرسانی به گلخانه‌ها

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: باید گلخانه‌ها به برق و گاز مجهز شوند.

جعفری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی در ستاد توسعه گلخانه‌های استان گفت: در زمینه اجرای طرح توسعه گلخانه‌ها باید از ظرفیت نیرو‌های بومی و محلی و با اختصاص اعتبار مورد نیاز استفاده شود.

او افزود: از آن جایی که خراسان جنوبی از استان‌هایی است که اعتبار گلخانه‌ای ندارد، پیگیری لازم برای اختصاص این اعتبار باید انجام شود.

جعفری اظهار کرد: بر اساس طرح توسعه گلخانه‌های استان، اقدامات لازم در سه منطقه اصغریه، اکبر آباد و سرچاه عماری شهرستان خوسف انجام خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی به گلخانه ای، بیان کرد: گازرسانی و برق رسانی به واحد‌های گلخانه‌ای انجام شود. 

او با تأکید بر اینکه جلسه بعد ستاد توسعه گلخانه‌ای استان با حضور استاندار برگزار می‌شود، ادامه داد: دستگاه‌های خدمات رسان برق و گاز ظرفیت‌های خود را در مورد طرح توسعه گلخانه‌های استان اعلام کنند.

جعفری گفت: بسته تشویقی از سوی شرکت آب منطقه‌ای باید در این زمینه ارائه شود تا کشاورزان دارای چاه آب در اجرای این طرح همکاری کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه اجرای این طرح، همکاری همه دستگاه‌ها را می‌طلبد، عنوان کرد: مشکل اول در این خصوص چالش آب است و باید مشوق‌هایی در این زمینه با همکاری جهاد کشاورزی و شرکت آب منطقه‌ای استان پیش بینی شود.

به گفته او برای اجرای این طرح باید به مجریان تسهیلات پرداخت شود و بازار برای فروش تولیدات گلخانه‌ای هم باید در نظر گرفته شود.

برچسب ها: گازرسانی ، گلخانه ها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.