سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از پروژه‌ گازرسانی به ۲ روستای شهرستان املش

به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور استاندار گیلان و جمعی از مسئولان پروژه‌ گازرسانی به ۲ روستای گورج و کلامرود از توابع رانکوه شهرستان املش به بهره‌برداری رسید.

به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور  اسدالله عباسی استاندار گیلان و دیگر مسؤولان استانی و شهرستانی پروژه‌ گازرسانی به ۲ روستای گورج و کلامرود از توابع رانکوه شهرستان املش  به بهره‌برداری رسید.

این پروژه با میزان اعتبار ۱۵ میلیارد تومان افتتاح شد.

 اسدالله عباسی استاندار گیلان در این مراسم و در جمع مردم اهالی روستای گورج و کلامرود با بیان اینکه مردمان ولی نعمتان نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: در روزهای پیشرو که داریم تمام سعی و تلاش ما بر این است که برای هر خدمت صادقانه کنیم زیرا مردمان ولی نعمتان این نظام مقدس هستند.

 وی با اشاره به نقش مردم در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: حضرت امام(ره) به پشتوانه مردم انقلاب اسلامی را تشکیل داده و با اراده همین مردم از حقانیت، قرآن، اسلام و ارزش‌های قرآنی دفاع کردند لذا باید در هفته دفاع مقدس قدر این مردم را بدانیم.

 استاندار گیلان با تأکید بر لزوم توجه به تبعیت از مقام معظم رهبری در عرصه‌های مختلف بیان کرد: مقام معظم رهبری سکان‌دار هدایت مردم و مسئولان بوده و ما وظیفه داریم از ولی فقیه تبعیت کرده و برای حل مشکلات مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

 عباسی، گیلان و روستاهای این استان را پرورش دهنده انسان‌هایی وارسته دانست و تصریح کرد: گورج و دیگر روستاهای گیلان مأمن فرهنگ، دین و اسلام بوده و در این روستا انسان‌هایی پرورش یافتند که برای گیلان و کشور افتخار آفرین شدند

برچسب ها: گازرسانی ، املش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.