سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئولان استان کرمانشاه با آرمان‌های شهدای دفاع مقدس تجدید بیعت کردند

همزمان با هفته دفاع مقدس امروز مسئولان و مدیران، فرماندهان نیرو‌های مسلح با حضور در مزار شهدا با آرمان‌ها شهدای دفاع مقدس تجدید بیعت کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه که امروز همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور در مزار شهدا باغ فرودس با ارزش‌ها و آرمان‌ها شهدای دفاع مقدس تجدید بیعت کردند،گفت: شهدا عزیزترین چیزشان یعنی جان شیرین را تقدیم کردند تا ما و سرزمین اسلامی مان بماند و ما نیز امروز آمده ایم با آنها میثاق ببندیم که تا آخرین نفس پای آرمان‌ها و ارزش هایشان ایستاده ایم.

خسرو شهیدی در ادامه با اشاره به نزدیکی ایام برگزاری کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه از مسوولان و مدیران استان و اقشار و اصناف جامعه خواست در این ایام کاری کنند که همه مردم و جامعه عطر و رنگ و بوی شهدای گرانقدر را احساس کنند.

تنها راه عزت و سربلندی مقاومت است

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه نیز در این مراسم به افتخارات غرور آفرین مردم ایران اسلامی بویژه مردم کرمانشاه در دوران دفاع مقدس در مقابل دشمنان تا دندان مسلح اشاره کرد و تنها راه نجات در مقابل ظلم و ستم مستکبران را مقاومت دانست.

سردار مسعود قنبری همچنین با اشاره به همبستگی، بصیرت، دشمن شناسی و اتحاد مردم ایران در مقابل توطئه و برنامه‌های دشمنان در طول انقلاب اسلامی؛ گفت: امروزه این اتحاد پشتیبانی و همبستگی مردم ایران دشمنان را به این نتیجه رسانده است که اگر می‌خواهند در منطقه خاورمیانه اقدام کنند باید ملاحظات جمهوری اسلامی را ببینند.

وی در ادامه به جنگ ترکیبی سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دشمنان در بستر شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی در سالیان اخیر اشاره کرد و افزود: نقشه دشمنان ایجاد شکاف بین نسلی بین جوانان و نسل دوران دفاع مقدس است که جوانان ما به دستاورده‌های بزرگ گذشته انقلاب افتخار و احساس غرور نکنند و فاصله بگیرند و این بسیار خطرناک است، باید مراقب باشیم.

سردار قنبری به تاکید مقام معظم رهبری به جهاد تبیین در دیدار با یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس در هفته جاری اشاره و بیان کرد: اگر جهاد تبیین به معنای توضیح و گزارش همه جانبه رویداد و وقایع دوران دفاع مقدس داشته باشیم؛ جلوی این توطئه دشمن برای شکاف نسلی گرفته ایم لذا همه مسوولیم در راستای جهاد تبیین دست به اقدام بزنیم.

گفتنی در این مراسم با سر دادن شعار‌های مرگ بر اسرائیل و آمریکا، حاضران حمایت خود را مردم غزه و لبنان اعلام کردند.

همچنین اجرای برنامه برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی، اجرای گروه سرود دانش آموزی، اهدای گل و قرائت فاتح بر روی مزار شهدا از دیگر برنامه جانبی این مراسم بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.