سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیازمند حضور پرقدرت خانواده شهدا و جانبازان در جبهه جنگ نرم هستیم‌

مدیر حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس نزاجا حضور در جبهه جنگ نرم را اولویت اصلی کشور دانست.

مدیر حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس نزاجا گفت: امروز از عاشورای دفاع مقدس ۸ ساله گفتن و مقتل خواندن وظیفه یکایک ماست و بیشتر از همه وظیفه آنهایی است که بازماندگان دوران دفاع مقدس هستند.


 سرهنگ محسن صادق‌نیا، در اجلاسیه ۳۵۶ شهید ارتش در کاشان افزود: همان‌طور که ارتش جمهوری اسلامی ایران در شعار مقدس «ارتش فدای ملت» صداقت خود را دوران‌های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و چه در دوران پساجنگ و عملیات‌های مردم‌یاری به مردم این آب‌وخاک ثابت کرده به همین صورت در شعار هفته وحدت هم صداقت خودش را به منصه ظهور گذاشته است.


او گفت: ما امروز در محضر ابرمردان و شیر زنانی هستیم که بزرگ‌ترین قله‌های موجود در کشور را به دره تبدیل کرده‌اند، در واقع امروز آمده‌ایم تا اعلام کنیم هر چه از زمان دفاع مقدس دور می‌شویم از لحاظ معرفت و شناخت به دفاع مقدس باید نزدیک‌تر بشویم.


صادق‌نیا گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران بالغ بر ۴۸ هزار نفر شهید، ۲۰۰ هزار نفر جانباز و ۲۴ هزار نفر آزاده تقدیم این آب و خاک کرده است.


مدیر حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس نزاجا ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی در دوران پرافتخار دفاع مقدس بالغ بر دو میلیون و پانصد هزار نفر سرباز را آموزش داد و در قالب تیپ‌ها، لشکرها، گروه‌ها و پایگاه‌های هوانیروز در دوران دفاع مقدس شرکت داد.

 
او  با اشاره به شهید سرلشکر غلامرضا طرق به‌عنوان شهید شاخص کاشان تصریح کرد: شهید طرق فرماندهی گردان شهادت المهدی را که با دستور شهید سپهبد صیاد شیرازی تشکیل شده بود در قرارگاه جنوب بر عهده داشت و در اکثر قریب به‌اتفاق عملیات‌های مناطق عملیاتی جنوب حضور فعال داشت.

صادق‌نیا ادامه داد: اسرائیل و متحدان نادانش باید بدانند و باید آویزه گوششان و نصب‌العینشان کنند که ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌مانند آتشفشان دست به ماشه آماده فرمان است. 


مدیر حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس نزاجا بیان کرد: ارتش با درونی پرتلاطم و خروشان و ظاهری آرام، اما آماده فوران و روانه‌شدن به سمت دشمن است.


او تصریح کرد: امروز از عاشورای دفاع مقدس ۸ ساله گفتن و مقتل خواندن وظیفه یکایک ماست و بیشتر از همه وظیفه آنهایی است که بازماندگان دوران دفاع مقدس هستند، وظیفه آنهایی که تریبونی در اختیار دارند و کسانی که این وظیفه و رسالت را درک کردند.


صادق‌نیا با بیان این که مقام معظم رهبری فرمودند که «در جبهه‌ای چپ و راست مدت‌هاست شمشیر می‌زنم»، گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری عالمانه رهبر فرزانه و نیرو‌های مسلح همیشه بیدار، دشمنان ما جرأت تجاوز در جنگ سخت به مرز‌های این مرزوبوم را ندارند.


مدیر حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس نزاجا گفت: این جهادی که مقام معظم رهبری در آن جبهه در حال شمشیر زدن است، جبهه تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی است.


او با بیان اینکه باید مفاهیم دفاع مقدس را برای نسل حاضر تبیین کنیم که قدرت واقعی ما شهدا بودند، ادامه داد: دشمنان در دوران دفاع مقدس آهن داشتند ولی ما آدم داشتیم و این‌گونه بود که دست برتر را گرفتیم. برای نسل امروز باید با اسناد محکم صحبت کرد.


صادق‌نیا گفت: غرب امروز قهرمانان خیالی می‌سازد و قهرمانان نداشته‌اش را اسطوره می‌کند، سوپرمن‌ها و مرد عنکبوتی‌ها می‌سازد و این قهرمانان خیالی را در دیده و دل بچه‌های ما محبوب می‌کند.


مدیر حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس نزاجا حضور در جبهه جنگ نرم را اولویت اصلی کشور دانست و تاکید کرد: امروز فرزندان و خانواده‌های ما باید در جبهه جنگ نرم بیایند و به رهبر انقلاب کمک کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.