سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش تولید اصلی‌ترین نیاز کشور است

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: شکل اجرایی پروژه‌ها در مناطق نفتخیز جنوب به سرعت و دقت بیشتری نیاز دارد و با بررسی فنی و جلسات کارشناسی طرح های جدیدی در این مورد ارائه دهید.

حمید بورد گفت: مهندس دانشی از چهره‌های خدوم و ارزشمند صنعت نفت است و در مدت تصدی مدیریت مناطق نفتخیرجنوب، زحمات و فعالیت‌های ارزنده‌ای را به ثمر رسانده‌اند که قابل تقدیر است. 

معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران همچنین با اشاره به ۳۰ سال سوابق کاری و مديريتي مهندس پيرامون، خاطرنشان کرد: مهندس پیرامون به عنوان یکی از مدیران و چهره‌های شناخته شده فنی_عملیاتی است که بر اساس شاخص‌ها و ملاک‌های شایسته سالاری انتخاب شده و اشراف جامعی بر مسایل مناطق نفتخیز جنوب دارد.

 بورد افزود: ایشان کار خود را از مهندسي نفت آغاز کرده است و جزو فارغ التحصيلان تراز اول دانشگاه تهران است، لذا هر آنچه را که براي سمت مدير عاملي مناطق نفتخيز جنوب لازم مي‌ديديم در پارامترهاي عملکردي مهندس پيرامون يافتيم. 

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با اشاره به انتظارات خود از مجموعه شرکت ملي مناطق نفتخيز جنوب و مديريت جديد، اظهار کرد: از جناب مهندس پيرامون و مجموعه مناطق نفتخيز جنوب انتظار مي‌رود که مباحث مرتبط با تولید را با جدیت دنبال کنند؛ مسئله توليد نياز کنوني کشور است، و شرکت ملي مناطق نفتخيز جنوب نيز مهمترين گزینه براي تحقق بخش مهمی از برنامه تولید است. 

وی با اشاره به حیاتی بودن مبحث ارتقای دانش منابع انسانی و احیای مراکز آموزشی شرکت افزود: در اسرع وقت ایرادات و کاستی‌های مراکز آموزشی باید برطرف شود، تا بتوانیم انرژی و خون تازه‌ای را با ورود نیروی انسانی متخصص به رگ‌های صنعت تزریق کنیم.

بورد در پایان بر توجه بیشتر به بهبود شرایط نگهداشت کارکنان شرکت‌های عملیاتی تاکید و یادآور شد: تقویت ارتباط با کارکنان و همزمان تعامل مثبت و سازنده با ذی نفعان و مردم برای بهبود خروجی سازمان ضروری است.

برچسب ها: شرکت نفت ، تولید نفت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.