سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فناوری اطلاعات باعث تسریع و سهولت در جلب متهمان شده است

رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه بابیان اینکه هوشمند سازی، کارایی دستگاه قضا را به شدت افزایش داده است، گفت: فناوری اطلاعات باعث تسریع و سهولت در جلب متهمان شده است.

محمد کاظمی  در دیدار با کارکنان دادسرای مرکز استان سمنان به میزبانی دادگستری سمنان بابیان اینکه هوشمند سازی و رشد فناوری طی سال های اخیر باعث ارتقا کارایی دستگاه قضا شده است، گفت: تبادل دیتا برای قوه قضاییه به سرعت در حال افزایش است.

وی با بیان اینکه ورود هوشمند سازی تاثیر بسیار مطلوبی در قوه قضاییه داشته است، افزود: تنها در یک نمونه به عنوان مثال جلب افراد متهم به سهولت بیشتری امکان پذیر شده است.

رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه بابیان اینکه رشد فناوری و تکنولوژی به معنای بی توجهی به نیروی انسانی و سرمایه دانستن رایانه و سرور نیست، ابراز داشت: معتقدیم در حوزه های جدید نیر باید به نیروی انسانی توجه ویژه شود.

کاظمی فرد بابیان اینکه به دنبال ایجاد زیرساخت های لازم برای استفاده از هوشمند سازی قضایی به عنوان یک دستیار هستیم، تصریح کرد: معاون های فناوری اطلاعات باید جهت گیری قوه قضاییه را در بازه یک ساله، سه سال و پنج سال در جریان قرار گیرند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.