سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمایه گذاری خارجی در منطقه ویژه اقتصادی سرخس ۵۰ درصد افزایش یافته است

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس گفت: میزان سرمایه‌گذاری خارجی در این منطقه در ۶ ماهه نخست سال با ۵۰ درصد افزایش به ۱۵ میلیون دلار رسیده است.

محمد رضا رجبی مقدم مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس گفت: روند رو به رشد و مستمر جذب سرمایه‌گذاران جدید داخلی و خارجی در حوزه‌های مختلف اعم از تولید و صنعت، خدمات و بخش تجاری در منطقه ویژه اقتصادی سرخس همچنان ادامه دارد.

او افزود: در نیمه نخست پارسال در مجموع یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی تحقق یافته در منطقه ویژه اقتصادی سرخس به ثبت رسید که این رقم در ۶ ماهه سال جدید به یک هزار و ۸۹۰ میلیارد ریال به میزان ۱۷۰درصد افزایش یافته است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس ادامه داد: منطقه ویژه اقتصادی سرخس با پنج هزار و ۳۰۰ هکتار گستره در شمال شرقی‌ترین نقطه کشورمان و همجوار با کشور ترکمنستان از ظرفیت‌های خوبی برای سرمایه گذاری داخلی و خارجی و رونق اقتصادی استان برخوردار است و به عنوان یکی از برخوردار‌ترین مناطق کشور به لحاظ زیرساخت‌ها مطرح بوده و در مسیر توسعه صادرات و تجارت با کشور‌های منطقه گام برمی دارد.

رجبی مقدم بیان کرد: این منطقه علاوه بر ایفای نقش بارانداز در حوزه صادرات و واردات استان خراسان رضوی با داشتن امکانات بی نظیر در حوزه لجستیک و زیرساخت‌های تخلیه و بارگیری مطرح بوده و به عنوان یکی از بازیگران اصلی صادرات و ترانزیت ریلی کشور پیشتازی می‌کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.