سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار کردستان

عجله‌ای برای تغییر مدیران ندارم

استاندار کردستان گفت: تغییرات مدیریتی در استان به واسطه تغییر دولت طبیعی است اما همه مدیران جابجا نمی‌شوند و برای انجام تغییرات هیچ عجله‌ای ندارم.

آرش زره‌تن لهونی در پنجمین جلسه شورای اداری کردستان اظهار کرد: ارزیابی عملکرد مسئولان برای ادامه خدمت‌شان در دستور کار است.
 
وی از مدیران خواست با تمام توان تا پایان دوران مسئولیت خدمت کنند و افزود: از ظرفیت نخبگان و مشورت آنان، نمایندگان در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و نماینده ولی فقیه برای توسعه استان استفاده خواهد شد.
 
استاندار کردستان یادآور شد: بلافاصله بعد از شروع بکار، روال اصلی را شروع کردیم و با کمک مردم شاهد اتفاقات خوبی در استان خواهیم بود.
 
زره‌تن لهونی با بیان اینکه کردستان ظرفیت های فراوانی دارد، ادامه داد: پیگیر اجرای قانون تجارت مرزنشینان خواهم بود که در هیات دولت هم مطرح شد، ضمن اینکه حضور پررنگ در بازار و تحکیم روابط اقتصادی با اقلیم کردستان در دستور کار است.
 
وی توسعه راه‌ها و زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی را از دیگر برنامه‌های خود اعلام کرد و گفت: حضور شرکت های هلدینگ برای سرمایه‌گذاری در استان از برنامه‌های توسعه استان است که در هیات دولت نیز مطرح کرده‌ام.
 
استاندار کردستان با بیان اینکه این استان، ظرفیتهای معدنی فراوان اما با کمترین ارزش افزوده را دارد، ادامه داد: باید از ظرفیتهای کشاورزی و گردشگری نیز برای توسعه استان بهره برد.
 
زره‌تن لهونی بر لزوم رفع موانع مربوط به سرمایه گذاری توسط دستگاه ها تاکید کرد و افزود: بناست که برنامه هفتم توسعه، برش استانی داشته باشد و مدیران باید تلاش کنند این برش را را تبیین و نسبت به جذب اعتبارات آن اهتمام کنند.
 
استاندار کردستان با تاکید بر اینکه به هیچ جناحی وابستگی ندارم و به مردم وابستگی دارم، اضافه کرد: رعایت نظم و انضباط و تکریم ارباب و رجوع، مورد توجه مدیران و کارکنان ادارات باشد.
 
تلاش برای رفع چالش کولبری، توسعه زیرساخت ها و فراهم کردن زمینه برای سرمایه گذاری بخش خصوصی از دیگر نکاتی بود که وی به آن اشاره کرد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.