سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوینی‌ها ۱۲ شهید تقدیم جبهه مقاومت کردند

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: استان قزوین به فرماندهی سردار شهید عراقی در بیش از پنج مرحله یگانی و مستشاری در دفاع از حرم و مبارزه با تروریسم حضور داشته و ۱۲ شهید را تقدیم جبهه مقاومت کرده است.

سردار پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی در تجمع ۱۰ هزار نفری بسیجیان قزوین گفت: سردار شهید حاج عبدالله عراقی فرمانده مقتدر تیپ ۸۲ سپاه برگ زرینی از رزمندگان قزوینی در هشت سال دفاع مقدس است که پس از جنگ نیز جبهه نبرد حق علیه باطل را رها نکرد و در دفاع همه جانبه در شمال غرب همراه با شهید محمد جعفرخانی در نبرد علیه جاسوسان خوش درخشید.

وی اضافه کرد: یاد و خاطره شهدای دهه ۶۰ را گرامی میداریم که با خون خود نظام مقدس جمهوری اسلامی را تثبیت کردند و شهدای لشگر هشت نجف اشرف که با فرماندهی حاج احمد کاظمی خوش درخشیده و در لشگر خط شکن ۱۷ علی ابن ابیطالب در کنار مهدی زین الدین قدرت رزمندگان قزوینی را به رخ دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی کشیدند.

سردار پاسدار آتانی ادامه داد: یاد و خاطره فاتح خیبر، سرلشگر حسن پور جانشین لشگر ۱۷ علی ابن ابیطالب که با تمام وجود با خون خود در میدان نبرد حق علیه باطل جان نثاری کرد را گرامی می‌داریم.

تجمع ۱۰ هزار نفری بسیجیان استان قزوین همزمان با هفته دفاع مقدس و روز ولاتمداری، بصیرت و دشمن شناسی با حضور سرلشکر پاسدار یحیی رحیم صفوی مشاور فرماندهی کل قوا و جمعی از فرمانده هام سپاه و بسیج و مسوولان استان قزوین در سپاه قزوین برگزار شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.