سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یادواره شهدا آبروی کوچه، افتخار محله در صالح شهر ( گتوند ) برگزار گردید

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گتوند گفت: هفته دفاع مقدس، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، یادآور بشارت، بصیرت و استقامت مردم ولایت مدار ایران است.

سرهنگ علی جعفری، فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان گتوند گفت: هفته دفاع مقدس گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز ماست، ما باید وظیفه مان را نسبت به شهدا، این مسیر و راه نورانی به خوبی انجام دهیم.

فرمانده قرارگاه جنوب غرب کشور گفت: سلسله رزمندگان ما در ۸ سال دفاع مقدس در اقصی نقاط جهان با این تفکر و فرهنگ در مقابل اسرائیل، آمریکا و ابرقدرت ها می جنگند، شهدای عزیز ما در صالح شهر مسئولیت خطیری در آن موقع بر عهده داشتند، در مقابل صدامی ها ایستادند، جنگیدند و به شهادت نائل آمدند.

سردار خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه جنوب غرب کشور گفت: رژیم بعث عراق با ۱۲ لشکر به ایران لشکرکشی نمود، ما در خرمشهر می جنگیدیم خواهران نیز در خرمشهر دوشادوش رزمندگان در میدان حاضر بودند، مهمات می رساندند و زخمی هایمان را مداوا می نمودند.

به گفته او نیروهای ما در دفاع مقدس حاضر نشدند یک وجب از خاک وطن را در دست دشمن بگذارند، آنها را در عملیات ثامن الائمه که آبادان در محاصره بود بیرون راندیم، در عملیات طریق القدس تا بستان دشمن را به عقب راندیم و از سمت فکه آمده بودند تا پل کرخه ۱۰۰ کیلومتر آنها را عقب راندیم،

او می گوید:  فرمانده قرارگاه جنوب غرب کشور افزود: در خرمشهر محاصره شده حدود ۲۰ هزار اسیر از آنها گرفته بودیم و در والفجر ۸ به آنها حمله کردیم و فاو را محاصره نمودیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.